Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز (شنبه ۱۴ اردیبهشت) به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، از مهدی ترابیان، سرپرست خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان رسانه‌ برتر تقدیر و به این مناسبت به او لوح تقدیری اهداشد ‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر در حال تکمیل است...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی چهل سالگی انقلاب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چهره برتر خبر» سال خراسان شمالی معرفی شد

امین عربشاهی مدیر دفتر و خبرنگار تسنیم در استان خراسان شمالی به عنوان چهره خبر سال استان از سوی مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری کشور تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، امروز در آیین معرفی چهره سال هنر خراسان شمالی، امین عربشاهی، مدیر دفتر و خبرنگار تسنیم در استان خراسان شمالی به عنوان چهره خبر سال استان از سوی مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری کشور تجلیل شد. در این مراسم از امین عربشاهی به دلیل کنشگری به موقع و جریان‌سازی رسانه‌ای به عنوان خبرنگار برتر انقلابی معرفی و تکریم شد.

در این آیین مرضیه براتی چهره برتر و استاد علیرضا فیروزه چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی هستند نیز در استان معرفی و تجلیل شدند. مرضیه براتی که به عنوان چهره برتر انقلاب اسلامی در خراسان شمالی معرفی شد، متولد 1356 در بجنورد است. وی برگزیده جشنواره ها و کنگره‌های ملی و استانی ادبیات پایداری و اشعار آیینی بوده و صاحب دو اثر چاپ شده به نام‌های «گنجشک های هشتم آبان» و «از آتش و آویشن» و همچنین یک اثر در حال چاپ به نام «شاه‌جهان» است.

برگزیدگی وی در جشنواره‌های ملی و استان و همچنین داشتن اشعار در تمامی بخش‌های مرتبط با حوزه ادبیات انقلاب اسلامی از جمله دلایل انتخاب وی به عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی است.

استاد علیرضا فیروزه نیز که به عنوان چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی در استان معرفی شده است، متولد 1334 بوده و بازنشسته آموزش و پرورش است. وی مدرس دوره های تئاتر بوده و بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر به حساب می‌آید.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد
  • «چهره برتر خبر» سال خراسان شمالی معرفی شد
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • برگزاری رویداد پسران نوآوین در مهریز
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • انتخاب چهره‌های برتر و شاخص سال۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی در فارس