Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-مدير مجمع قرآني محبان اباصالح المهدي(عج) و کانون فرهنگي،هنري خاتم الانبياء(ص)  گفت: مراسم غبار روبي و عطر افشاني مسجدالنبي (ص)  اروندکنار روز جمعه 13 ارديبهشت  با حضور اهالي منطقه و فعالين مذهبي برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي منطقه آزاد اروند ، حجت الاسلام هاني نصاري زاده  اظهار کرد: مراسم غبار روبي و عطر افشاني مسجد به منظور آمادگي جهت ورود به ماه مبارک رمضان هرساله به همت  اعضاء منطقه ،اعضاي مجمع قرآني محبان اباصالح المهدي(عج)،کانون فرهنگي هنري مسجدالنبي (ص)  اروندکنار برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصاري  افزود: ماه مبارک رمضان بهترين فرصت براي زندگي دين مدارانه است و به دليل ايجاد فضاي معنوي فرصت بسيار خوبي جهت حرکت به سمت نورانيت است.

مدير کانون فرهنگي،هنري خاتم الانبياء(ص) ماه مبارک رمضان را بهترين فرصت براي ارتقاي تقويت و تعميق باورهاي ديني عنوان کرد و گفت: روزه داري در ماه مبارک رمضان انسان را به خدا نزديکتر مي کند.

نصاري با بيان اينکه مراسم غبار روبي و عطر افشاني مساجد يکي از برنامه هاي مهمي است که اعضاي کانون هاي فرهنگي،هنري با همراهي مردم  برگزار کنند، اظهار کرد: ظرفيتها و پتانسيل هاي بلقوه اي و بسيار خوبي درکانون هاي فرهنگي هنري  مساجد وجود دارد که مي توان در همه برنامه هاي فرهنگي هنري از آن بهره برد.

پايان پيام./


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان کانون فرهنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت‌الاسلام احمدی ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه را از اهداف اصلی اجرای پویش «زندگی با آیه‌ها» عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی ما این بود که تا پایان ماه مبارک رمضان در استان حدود ۴۰ هزار نفر در این طرح شرکت کنند که با استقبال ویژه زنجانی‌ها این آمار به بیش از ۷۰ هزار نفر رسید.

وی با بیان اینکه این طرح هر روز ۵ برنده داشته که به صورت روزانه اعلام می‌شد، افزود: گفتمان‌سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتار‌های عملی بین اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان، از نتایج اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در استان زنجان است.

دیگر خبرها

  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • برگزاری آیین سنتی جوی روبی در روستای کذاب