Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر کشور گفت: در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توانستیم مانور عظیم قدرت و شعور سیاسی را به جهانیان عرصه کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز و در «همـایـش تبیـیـن بیـانیــۀ گـام دوم انقـلاب، نقـشـۀ راه تـلاشــگـران عـرصـۀ مـراسـم و منـاسـبت ها و تـجلیـل از یـاوران چهلمیـن سـالگـرد پیـروزی انـقلاب اسـلامـی» که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: هفته معلم و کارگر را به همه زحمت کشان این عرصه ها تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور افزود: در ایامی با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مواجه شدیم که تحت فشار شدید دشمنان قرار داشتیم و دشمنان ادعا می کردند که مردم ایران چهلمین سالگرد انقلاب شان را نخواهند دید ولی به کوری چشم آنها این سالگرد باشکوه تر و عظیم‌ تر از سالهای قبل برگزار شد.

وی ادامه داد: دشمنان قصد داشتند تا ۱۳ آبان را تبدیل به یک جریان تنش‌زای بزرگ علیه انقلاب اسلامی کنند ولی این مراسم تبدیل به یک جریان بزرگ علیه آنها انقلاب شد.

وزیر کشور با بیان اینکه در دوران پس از پیروزی انقلاب  مقابل تمامی توطئه های دشمنان سربلند بیرون آمدیم، گفت: ملت ایران گام دوم انقلاب را نیز حتما با عقبه غنی تاریخی و هوشمندی همراه با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تکیه بر نسل جوان با شور و شعور به سلامتی طی خواهند کرد.

وزیر کشور گفت: در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توانستیم مانور عظیم قدرت و شعور سیاسی را به جهانیان عرصه کنیم.

رحمانی فضلی اضافه کرد: با توجه به اراده ای که دشمنان برای این موضوع داشتند که چهل سالگی انقلاب را نبینیم، اتفاقا این مسئله بهانه ای شد تا توجه تمامی دنیا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ایران دوخته شود و تمام دنیا شاهد جشن‌ انقلاب اسلامی بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رحمانی فضلی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلی، هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین زرافشان در بندرعباس، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده محترم شهدا در همه عرصه‌ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزش‌های انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دل‌ها است.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده‌های محترم شهدا را فراموش نمی‌کنند چرا که عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند و به واقع این عزیزان میراث داران انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهدا و تداوم راه آنها، دِینی است که بر دوش ما نهاده‌اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می‌اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 6085300

دیگر خبرها

  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند