Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در مراسم تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز صدا و سیما با ۱۵۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی و بیش از ۳۵ زبان برنامه پخش می‌کند و تلاش دارد تا ارزش‌های ایران اسلامی و جمهوری اسلامی را همراه با دستاوردهای آن به جهان معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در مقابل بیش از ۲۹۵ شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی زبان امروز علیه اعتقادات ما برنامه پخش می‌کنند.

وی ادامه داد: صدا و سیما تلاش می‌کند از همه ظرفیت خود در کل کشور استفاده کند تا دستاوردهای اجرایی نظام را به نمایش بگذارد زیرا امروز مسئله کارآمدی نظام در کشور با مسئله ماهیت و هویت جمهوری اسلامی گره خورده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا الگوهای عملی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را به جوانان نشان دهیم.

دارابی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در بیش از ۱۰۰۰ نقطه کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد و این مسئله نشان داد مردم علیرغم گرانی و تورم و سختی‌های این مسئله باز هم با صبر و تحمل پای آرمان‌های خود و نظام کشور ایستاده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران رسانه ملی سازمان صدا و سیما صدا و سیما ماهواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  ویژه برنامه «چهارگاه» به تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی سحر ماه رمضان و هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۳ از شبکه چهار پخش می شد.

حسام الدین سراج استاد آواز ایرانی، محمد اسماعیل آذر استاد شعر ایرانی، حسن بلخاری قهی استاد زیبایی‌شناسی و متین رضوانی پژوهشگر حوزه موسیقی ایرانی در این برنامه که نگاهی پژوهش محور و متفاوت به موسیقی و مناجات ایرانی دارد، حضور دارند و میزبان هنرمندانی از سراسر ایران هستند.

در برنامه «چهارگاه» که در عمارت تاریخی عین الدوله (نگارخانه برگ) ضبط شده است، درباره گونه‌های مختلف شعر، فرهنگ و ادبیات آوازخوانی و مناجات‌خوانی در نقاط مختلف کشور و همچنین آیین تعزیه در ایران گفتگو می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • ناکامی اپوزیسیون در سفیدشویی از صهیونیست‌ها
  • رویترز: اتحادیه اروپا امروز درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • رویترز : اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • قزوه: جشنواره «نفس پاک» با شاعران فارسی زبان برگزار می‌شود
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما