Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ فریدون الهامی با اشاره به همکاری 37 مربی برجسته از 15 استان کشور برای برگزاری دوره های مربیگری درجه دو بین المللی والیبال  به میزبانی منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: شهاب الدین الریامی از کشور عمان و جواد مهرگان از کشور ایران، مدرسان این کلاس های پنج روزه در جزیره بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این دوره بالاترین سطح کلاس مربیگری والیبال در جهان می باشد که برای نخستین بار در یکی از مناطق آزاد کشور برگزار شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم افزود: مربیان شرکت کننده در این کلاس ها، موفق به اخذ گواهی پایان دوره از سوی فدراسیون جهانی شدند.

گفتنی است، بزرگ ترین دوره مربیگری سطح دو بین‌المللی والیبال به میزبانی منطقه آزاد قشم، روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه در دو بخش تئوری (سالن اجتماعات شهرداری شهر قشم) و بخش عملی(سالن تختی شهر قشم) آغاز به کار کرده و به مدت پنج روز ادامه داشت.

مراسم اختتامیه این دوره با حضور مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان شهرداری قشم والیبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی این دانشگاه و ۱۳ عضو این تیم در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در خودرو پرنده و خودرو خودران این دوره از مسابقات شدند.

ربات‌های شرکت‌کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه‌سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شدند.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد و در روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه با اعلام تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا در یزد