Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:08:06 GMT

پوشش زمستانی منصوریان در گرمای جم(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۸۹۷۳

سرمربی ذوب‌آهن در جریان دیدار با پارس جنوبی با وجود گرمای هوا با پوشش زمستانی کنار زمین حضور پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان روز گذشته در شهرستان جم با نتیجه دو بر صفر پارس جنوبی را شکست داد و جایگاه خود در جدول را بهبود بخشید و روحیه بازیکنان این تیم قبل از دیدار با الزورای عراق در لیگ قهرمانان بالا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مساله جالب در این مسابقه پوشش علیرضا منصوریان کنار زمین بود. در شرایطی که درجه حرارت هوا در شهرستان جم هنگام شروع مسابقه به 33 درجه سانتی‌گراد می‌رسید سرمربی ذوب‌آهن گرمکن باشگاه را روی تی‌شرت خود پوشیده بود که این موضوع توجه حاضران را به خود جلب کرده بود. جالب اینکه منصوریان حتی بعد از شروع بازی نیز گرمکنش را از تن خود خارج نکرد و با همان البسه، مسابقه با پارس جنوبی را به پایان برد. این در حالی بود که مهدی تارتار همتای منصوریان در پارس جنوبی با لباس آستین کوتاه کنار زمین مشغول هدایت شاگردانش بود.


عکس: مهدی مهران‌نژاد

 

 

علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای بی سابقه در راه است

آفتاب‌‌نیوز :

ارث نوشت: کمربند گرمسیری برای گرمای بی‌سابقه تابستان امسال آماده می‌شود و شرایط برای رکورد‌های جدید در دما و رطوبت فراهم شده است.

این پیش‌بینی، بر اساس نتایج تحقیقات جدید دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، بر تأثیر فزاینده تغییرات آب‌وهوایی همراه با ال نینوی شدید تأکید می‌کند.

چرا رطوبت گرما را خطرناک می‌کند؟

بدن ما برای خنک ماندن به شدت به تعریق متکی است. هنگامی که عرق از پوست ما تبخیر می‌شود، گرما را با خود می‌برد و دمای داخلی بدن ما را کاهش می‌دهد، با این حال، در رطوبت بالا، هوا به شدت مملو از بخار آب است. این امر تبخیر عرق ما را بسیار سخت‌تر می‌کند و اثر خنک‌کنندگی آن را کاهش می‌دهد.

رطوبت بالا مانع از عملکرد مؤثر فرآیند تنظیم دمای طبیعی ما می‌شود و خنک ماندن بدن در شرایط گرم را بسیار دشوارتر می‌کند.

پروفسور ویلیام از محققان این تحقیق گفت: اگر نتوانید بدن خود را تا دمای زیر ۹۸.۶ درجه فارنهایت یا ۳۷ درجه سانتی‌گراد خنک کنید، جان خود را از دست خواهید داد. عرق اصلی‌ترین راه برای خنک‌کردن خود در هنگام گرم شدن است.

ال‌نینو و گرم شدن زمین منجر به رطوبت گرمسیری می‌شود

افزایش مداوم دمای زمین که به‌عنوان گرمایش جهانی شناخته می‌شود، باعث افزایش میزان بخار آب در جو می‌شود به این دلیل که هوای گرمتر می‌تواند رطوبت بیشتری را در خود نگه دارد.

ال نینو، الگوی آب‌وهوایی طبیعی است که باعث گرم شدن اقیانوس آرام گرمسیری می‌شود. این امر تبخیر را بیشتر می‌کند و مقدار زیادی هوای گرم و مرطوب را به اتمسفر می‌فرستد.

نتایج این تحقیق در Geophysical Research Letters منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گرمای بی سابقه در راه است
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است