Web Analytics Made Easy - Statcounter

سری ۲ بی ام و شامل خودرو‌های کوچک کاربردی هستند که در سگمنت C. دسته‌بندی می‌شوند در واقع در سال ۲۰۱۴ بی ام و سری ۲ جایگزین تعدادی از مدل‌های بی ام و سری ۱ شد و کار خود را آغاز کرد.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، سری 2 بی ام و شامل خودروهای کوچک کاربردی هستند که در سگمنت C دسته‌بندی می‌شوند در واقع در سال 2014 بی ام و سری 2 جایگزین تعدادی از مدل‌های بی ام و سری 1 شد و کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب زمان زیادی از شروع به کار خانواده سری 2 نمی‌گذرد. این خانواده از بی ام و در مدل‌ها و استایل های مختلف بدنه به بازار عرضه می‌شوند. در سری 2 خودروهای کوپه کوچک، کروک و کامپکت ام پی وی که بی ام و به آن‌ها اکتیو تور می‌گوید دیده می‌شوند. در این بین برای ساخت مدل‌های کروک و کوپه سری 2 از یک پلتفرم مشترک که مختص سری 2 است استفاده می‌شود. این در حالی است که مدل‌های اکتیو تور دارای پلتفرم متفاوتی هستند و بر اساس نسل سوم مینی کوپه ساخته‌شده‌اند.

اگر قصد خرید بی ام و سری 2 را داشته باشید گزینه‌های جذاب زیادی در اختیار شما خواهد بود. اما نباید رقبای این سری یعنی سدان های A3 کمپانی آئودی و کلاس cla مرسدس بنز را نیز فراموش کنید. رقبای سری 2 می‌توانند گزینه‌های آلترناتیو خوبی باشند که کار را برای فروش بی ام و سری 2 در بازارهای جهانی را سخت کرده‌اند. با این حال ما سعی می‌کنیم در این مقاله بهترین انتخاب‌های موجود برای خرید یک خودرو از سری 2 را به شما معرفی کنیم.

بی ام و سری 2 کوپه و کروک

خودروهای کروک و کوپه کوچک مناسب افرادی هستند که نمی‌خواهند برای داشتن یک خودرو اسپرت بی ام و هزینه زیادی کنند. این خودروهای جذاب با موتورهای توربو شارژ 1.5 لیتری 3 سیلندر، 2 لیتری 4 سیلندر و 3 لیتری 6 سیلندر به بازار عرضه‌شده‌اند. در بین خودروهای این دسته شاهد استفاده از دیفرانسیل عقب و سیستم x drive با 4 چرخ فعال نیز هستیم که سبب شده است انتخاب‌های زیادی در اختیار خریداران قرار بگیرد. علاوه بر این گیربکس‌های 6 سرعته دستی و 8 سرعته اتوماتیک تکمیل‌کننده مشخصات فنی این خودروها هستند. در حال حاضر 6 مدل 218، 220، 230، M240 و M2 در این خانواده حضور دارند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

کدام‌یک از خودروهای بی ام و سری 2 کوپه را بخریم؟

یکی از گزینه‌های خوب این سری مدل‌های اسپرت و مسابقه‌ای M هستند که با موتور بسیار قدرتمند و سواری لذت‌بخش، حس واقعی یک خودرو اسپرت را منتقل می‌کنند. اما نباید انتظار امکانات لوکس را در آن‌ها داشته باشید. اگر قصد خرید بی ام و سری 2 کوپه در ایران را داشته باشید می‌توانید در بازار خریدوفروش بی ام و سری 2 در سایت دیوار مشاهده کنید. قیمت بی ام و سری 2 مدل 220  در حدود 550 تا 700 میلیون تومان است. این خودرو به موتور 2 لیتری تویین اسکرول توربو با خروجی 181 اسب بخار مجهز شده است و می‌تواند یک انتخاب خوب برای جوانان ثروتمند ایرانی باشد.

بی ام و سری 2 اکتیو تور

بی ام و سری دو برای خانواده‌های کم‌جمعیتی که زیاد به خودروهای اسپرت و کوپه علاقه ندارند نیز پیشنهادهای خوبی در چنته دارد. همان‌طور که گفته شد به ام و به مدل‌های کامپکت ام پی وی خود که در واقع خودروهایی بینام وی پی و مینی ون هستند لقب اکتیو تور را داده است. در سال 2014 اولین نسخه از این خودروها برای رقابت مستقیم با مرسدس بنزهای کلاس B وارد بازار شدند و به دلیل داشتن آپشن 4 چرخ فعال نسبت به مرسدس بنز برتری نسبی پیدا کرده بودند. علاوه بر مدل‌های 4 سرنشینه، در سال 2015 از مدل 7 سرنشینه بی ام و سری 2 اکتیو تور با نام گرند تور رونمایی شد که از همان پلتفرم قبلی اما با فاصله بین چرخ‌های بیشتر برای ساخت آن استفاده‌شده بود.

چه گزینه‌هایی برای خرید بی ام و سری 2 اکتیو تور وجود دارد؟

اعضای این خانواده در 4 مدل 216، 218، 220 و 225 به فروش می‌رسند که به موتورهای 3 سیلندر 1.5 لیتری و 4 سیلندر 2 لیتری مجهز شده‌اند. با اینکه مشکلی برای واردات این خودروها به ایران وجود ندارد اما به علت عدم علاقه مردم ایران به این نوع از خودروها و قیمت غیرمنطقی آن‌ها در ایران هیچ‌کدام از این خودروها وارد بازار ایران نشده است. با این حال به دلیل قیمت پایین، ماندگاری بالا و هزینه نگهداری ناچیز در بازارهای جهانی طرفداران بسیار زیادی دارند.

 

منبع : ویرلن

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودروهای لوکس بی ام و سری 2 راهنمای خرید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ٬ هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024 با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024» (اتوکِینای چین 2024) از 6  تا 15 اردیبهشت 1403 در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ ها (6 تا 9 اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می شود که فضایی به وسعت کل 230,000 متر مربع را پوشش خواهد داد.
 
در این نمایشگاه 117 مدل خودرو توسط 30 شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی های نو و با عرضه 278 خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  
 
چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برندهای شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند. 
 
در ادامه این مطلب گزارش تصویری خبرگزاری تسنیم را از اولین روز نمایشگاه خودروی پکن مشاهده کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو