Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@17:39:31 GMT

ملت ایران گام دوم انقلاب را با شور و شعور طی خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۵۵۸

ملت ایران گام دوم انقلاب را با شور و شعور طی خواهد کرد

رحمانی فضلی گفت: ملت ایران با تدین، هوشمندی، شور و شعور و با تکیه بر نسل جوان گام دوم انقلاب اسلامی را به سلامتی طی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «عبدالرضا رحمانی فضلی» در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که امروز (چهاردهم اردیبهشت ماه) در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی فعالیت در بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی را وظیفه خود می دانستند، گفت: در حالی که دشمنان مدعی بودند ایرانیان چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید به کوری چشم آنان جشن چهل سالگی انقلاب باشکوه تر از گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر کشور با اشاره به اقدامات اخیر آمریکایی ها از جمله تروریست قلمداد کردن سپاه، افزود: ملت ایران باز هم تحت فرامین مقام معظم رهبری پاسخ محکمی به دشمنان نشان خواهند داد.

 

وی اسلام، رهبری و مردم را سه عنصر پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران با تدین، هوشمندی، شور و شعور و با تکیه بر نسل جوان گام دوم انقلاب را طی خواهد کرد.

 

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مرحله کشوری مشهد مسجد مراسم افتتاحیه جشنواره مدهامتان اردبیل خبرگزاری شبستان روزنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به برنامه های این دانشگاه همزمان با ۹۰ سالگی این دانشگاه از برگزاری ۹۰ رویداد خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی شهبازی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه تهران امسال جشن 90 سالگی خود را در حالی برگزار می‌کند که سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد و شورایعالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.

وی  با اشاره به اینکه دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن 90 سالگی این دانشگاه نیز هم با همین رویکرد برگزار می شود، تصریح کرد: همزمان با 90 سالگی دانشگاه تهران در خردادماه 90 رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اولین رویداد از این فعالیتها نمایشگاه کار است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت و شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه دانست و ادامه داد: دانشگاه تهران است با برگزاری اردوهای مهارت محور بحث مهارت آموزی دانشجویان را به شدت دنبال می‌کند. نمایشگاه کار این چرخه را تکمیل می‌کند. سال قبل نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفت و امسال نیز امید است با توجه به حضور صنایع و سازمان های مختلف، دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.

وی تاکید کرد: در ترم جاری استقبال خوبی از درس یادگیری تجربی شد و نمایشگاه پیش رو نمایشگاهی است که ظرفیت‌ها را برای ذی‌نفعان امر پررنگ‌تر خواهد کرد، نماینده شرکت‌ها و صنایع در این نمایشگاه نیازهای خود را اعلام می‌کنند تا دانشجویان جذب بازار کار شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • مرمت با کاهگل عامل ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران