Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:34:58 GMT

صنعت انتقال نفت ایران در تعمیرات خودکفا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۹۶۵

صنعت انتقال نفت ایران در تعمیرات خودکفا شد

مدیر کالا در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از خودکفایی کامل در تعمیرات دستگاه‌ها و تجهیزات خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تأمین قطعات ما داخلی است.

به گزارش ایسنا، ابوالقاسم زمانی - مدیر کالا در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به نامگذاری سال "رونق تولید" گفت: امسال هم در ادامه سال گذشته که "حمایت از تولید داخل" نام داشت تمام تاکید شرکت بر استفاده از سازندگان داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در حال حاضر تمامی تعمیرات توربین‌ها و سایر تجهیزات این شرکت توسط کارشناسان داخلی انجام می‌شود، افزود: در بخش ساخت تا حد ممکن از قطعات ساخت داخل استفاده می‌شود و اگر هم در جایی از خارجی‌ها کمک می‌گیریم، به صورت موازی در حال ساخت آن قطعه هستیم تا کاملاً بی نیاز شویم.

بنا بر اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی، زمانی در پایان تاکید کرد: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران همواره در حمایت از سازندگان داخلی در مجموعه صنعت نفت پیشتاز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است

یاسر اکبریان  با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر خطوط و شبکه‌های آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شده است، اظهارکرد: این ۱۰۱ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های آبرسانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تعویض و بهسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان داریم، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود ۳ هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال نیازمند اصلاح و بهسازی مجدد است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان لرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل هدررفت آب فرسودگی شبکه‌های انتقال است، اظهارکرد: البته وجود انشعابات غیر مجاز و‌کنتور‌های خراب هم یکی از عوامل هدررفت آب است، در این راستا هم شناسایی و حذف انشعابات غیر مجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی