Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:12:38 GMT

مسابقات دو و میدانی بانوان نابینا و کم بینا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۹۸۷

مسابقات دو و میدانی بانوان نابینا و کم بینا برگزار شد

اهواز - ایرنا - نایب رییس هیات دو و میدانی خوزستان گفت: مسابقات دو و میدانی بانوان نابینایان و کم بینایان خوزستان برای اولین بار در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

مریم زلکی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی بانوان نابینایان و کم بینایان خوزستان (انتخابی تیم استان) شنبه در چهار ماده برگزار شد که نفرات برتر این رقابت ها معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در ماده 100متر این مسابقات فاطمه نجفی از دزفول عنوان اول را کسب کرد همچنین سمیه وحیدی پور و کبری پل قدر هر 2 از بهبهان عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند.
نایب رییس هیات دو و میدانی خوزستان گفت: در ماده 200متر مینا محمدی از بهبهان اول شد همچنین ام البنین شریفی از اهواز و ندا حیدری از بهبهان دوم و سوم شدند. در ماده 400 متر این رقابت ها مریم قاسم پور از بهبهان اول شد، در این ماده باقی شرکت کننده ها به خط پایان نرسیدند.
وی ادامه داد: در ماده پرتاب وزنه مینا محمدی از بهبهان به مقام اول رسید همچنین زینب ساویز از اهواز و زینب جزایری از دزفول دوم و سوم شدند.
9879/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دو و ميداني نابينايان و كم بينايان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز

 به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، سید مهدی رزاز صبح امروز (دوشنبه 27 فروردین ماه) در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: طبق نوتام صادر شده از سوی سازمان هوانوردی، تمام پروازهای روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه فرودگاه بین المللی اهواز لغو شده بود.

مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان گفت: براساس دستور سازمان هواپیمایی کشور، از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه تمامی پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی اهواز برقرار و به روال عادی برگشته و در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز