Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تصویب پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مبنی بر افزایش مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال 97 برقرار شده است، اظهار کرد: خوشبختانه این موضوع مورد موافقت دولت قرار گرفته است.

محمدحسن زدا از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت و بر اساس مصوبه هیئت وزیران و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: بر این اساس، از یکم فروردین سال 98 مستمری تمام دریافت کنندگان حداقل مستمری به میزان یک میلیون و 516 هزار و 881 تومان ( معادل 36/5درصد رشد نسبت به مستمری سال قبل ) و برای سایر سطوح به میزان 13 درصد مستمری آنان در پایان اسفند سال 97 به علاوه مبلغ ثابت 261 هزار و 147 تومان افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش مستمری سایر افرادی که مستمری آن‌ها به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده است، به ترتیب براساس افزایش‌های مذکور و به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه آنان محاسبه و پرداخت خواهد شد.

زدا در اتباط با پرداخت مستمری بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید هیئت دولت، گفت: تا پایان این ماه افزایش مستمری‌ها اعمال می‌شود و حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفباء و طبق مصوبه جدید انجام می‌شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد مابه التفاوت مستمری فروردین ماه نیز با حقوق اردیبهشت پرداخت شود و در صورتی که اعتبارات تامین نشود این پرداخت به ماه‌های بعدی موکول می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تصویب مصوبه هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی هر ماه 1400 میلیارد تومان با توجه به افزایش مستمری و حقوق بازنشستگان به هزینه‌های سازمان اضافه خواهد شد و در سال این رقم به 17 هزار میلیارد تومان می‌رسد./تابناک

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری