Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز مقدم امروز با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: پروژه های بخاری هوشمند به همفکری دانش آموزان فراس زرگانی، حسین طالبی و خلیل دورقی از دبستان حُر ریاحی و همچنین طرح ترازیاب به همفکری دانش آموزان عصام الدین آلبوصوفی نژاد، سید علی محمدی راد و دانیال کاروانی از دبستان چمران که از میان دانش آموزان 40 منطقه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این دانش آموزان توانستند عناوین برتر استانی را کسب نموده و به مرحله کشوری جشنواره جابر بن حیان راه یابند.

مقدم در پایان ضمن تبریک به دانش آموزان و خانواده های آنان از زحمات معلمان، مدیران، سرگروه ها، راهبران و هیات داوران تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد با همت معلمان و تلاش دانش آموزان عزیز شاهد موفقیت های روزافزون در زمینه های علمی خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموز خوزستان شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار گفت: در این مراسم ۲۰۰ دانش آموز دختر از مدارس دخترانه شهر و روستا‌های این شهرستان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند..


مرتضی گرجی افزود: در این مراسم مسائل شرعی از جمله خواندن نماز، نحوه گرفتن روزه و دیگر مسائل شرعی مانند حجاب و واجبات و محرمات دین به زبانی شیوا و آهنگین به دانش آموزان آموزش داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری