Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی در مراسم معارفه خود با بیان این مطلب افزود: با مدیریت صحیح و استفاده از همه تفکرها که در کشتی وجود دارد، به ویژه پیشکسوتان و بزرگان و همچنین تمامی خانواده کشتی که خانواده بزرگی است کار را پیش می بریم. باید بتوانیم در این راه از نظرات همه صاحب‌نظران نهایت استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این بین تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ما نباید آسیب ببینند. ما در مقطعی هستیم که رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک را در پیش داریم. در کنار آن تیم‌های نوجوانان و جوانان ما نیز رقابت‌های آسیایی و جهانی را در پیش دارند و باید با همفکری و تلاش، کار بخوبی پیش برود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی تصریح کرد: در بحث انتخابات هم باید فضا را به گونه‌ای هماهنگ کنیم که کاندیداها رأی خود را بواسطه رأی مجمع بدست آورند زیرا نظام ما نظام مردم سالاری است. هرکس در هر کجا بخواهد رأی بیاورد باید در فرآیند انتخابات شرکت کند و در نهایت رؤسای هیأت‌های کشتی استان‌ها و سایر اعضای مجمع باید به کسی برسند که جامع الشرایط اداره کشتی باشد.

نعمتی تاکید کرد: خواهشی که از کاندیداها دارم بخصوص کسانی که سال‌ها برای کشتی زحمت کشیده اند و یک ثروت ملی برای کشور و به ویژه کشتی هستند، این است که وارد فضای حاشیه‌ای نشوند. به نظر من فضای جنجالی که امروز در فضای مجازی می‌بینیم نباید وجود داشته باشد. تقاضای من از همه این عزیزان این است که یادشان باشد سال‌ها در کنار هم بودند و این رفاقت‌هاست که می‌ماند. اینکه این حواشی وجود داشته باشد برای کشتی و مجمع انتخابات آن بد خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کشتی از قدیم ورزش پهلوانی و با منش جوانمردی بوده و ما معتقدیم مقتدایمان آقا امیرالمومنین (ع) است. از دوستان کشتی گیر می‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند و فقط تبلیغ خودشان و توانمندی‌هایی را که دارند انجام دهند، چرا که تخریب همدیگر کار درستی نیست و به دور از منش پهلوانی است.

وی خاطرنشان کرد: دوست نداشتم در رأس مجموعه کشتی باشم و وزیر ورزش و جوانان نیز در جریان این موضوع هستند، اما در چند جلسه به بنده اصرار شد این مسئولیت را قبول کنم و به اصطلاح کشتی گیران فن بدل خوردم، اما در ادامه باید تلاش کنیم که انتخابات برگزار شود. در این بین خیلی از عزیزان ما به گونه‌ای رفتار می‌کنند که این انتخابات شاید سر موعد انجام نمی‌شود، اما این اطمینان را می‌دهم انتخابات انجام می‌شود. اگر این مسئولیت را پذیرفتم با قدرت آمدم تا کمک کنم تا نگرانی وجود نداشته باشد. شاید بعضاً هم در فضای رسانه‌ها مسائلی مطرح شود، اما آنچه مهم است اهمیت کشتی است و نباید کاری کنیم بزرگی کشتی آسیب ببیند. امیدوارم خدا ما را در این راه کمک کند.

کد خبر 4607895 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی بهروز نعمتی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!