Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله طاهری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری شهریار اظهار داشت: تمامی مسیل‌ها چه از نظر بستر رودخانه‌ها و چه از لحاظ مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز مورد رسیدگی قرار گرفته است.

طاهری افزود: از فروردین ماه سال گذشته اقدامات لازم در راستای لایروبی رودخانه‌ها و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان شهریار مورد اقدام قرار گرفته و تنها ۱۰ درصد از حجم باقیمانده که ظرف ۱۵ روز آینده مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: حدود ۳۰ مورد قلع و قم در سال گذشته انجام شده و بالغ بر ۲۲ مورد نیز امسال در دست انجام قرار دارد و ظرف ۱۰ روز آینده به صورت کامل نهایی خواهد شد.

فرماندار شهریار گفت: بالغ بر ۳۴ سانتیمتر فرونشست را در برخی از نقاط شهرستان شهریار داشته‌ایم و برنامه‌های لازم در خصوص انسداد چاه‌های غیرمجاز با هماهنگی دستگاه قضائی و عوامل نیروی انتظامی در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر 4607902

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار ی شهریار ساخت و ساز غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا

به گزارش همشهری آنلاین، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت:‌ چندی پیش یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشورهای همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری دیگر وارد گمرک مرزی بازرگان شد. کالاهای خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی به عنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

وی با اشاره به انجام بررسی ماموران از بار این کامیون گفت: در بررسی‌های اسنادی این محموله که وزنی معادل ۲۲ تن و ۱۰۴ کیلوگرم داشت، مشخص شد کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک HAIFA محصول و ساخت رژیم صهیونستی است.

بنی‌اسدی‌فر با تاکید بر اینکه در تعاقب با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آیین‌نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، اظهار کرد: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرده و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضائی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضائی تشکیل شد.

کد خبر 846645 منبع: ایسنا برچسب‌ها قاچاق اسرائیل خبر ویژه فراجا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب