Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- از جمله هنرمندانی که طی ماه اردیبهشت روی صحنه تئاتر می‌روند می‌توان به مسعود کرامتی هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون اشاره کرد. کرامتی این روزها با نمایش "تراس" به تماشاخانه ایرانشهر رفته است. «امیررضا دلاوری» بازیگر فیلم سینمایی «چ» از جمله بازیگرانی است که در نمایش کرامتی روی صحنه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، تماشاخانه‌های تئاتر تهران پس از تعطیلات نوروزی و پیش از ماه مبارک رمضان شاهد حضور گسترده هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون روی صحنه تئاتر است. این حضور گسترده بیشتر به واسطه آن است که گروه‌های تئاتری می‌خواهند آثارشان را پیش از ماه رمضان روی صحنه ببرند.

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اکثریت تماشاخانه‌های شهر تهران میزبان آثار مناسبتی خواهند بود. آثاری که بتوانند با محوریت قرار دادن این ماه مخاطب را به تماشاخانه های شهر تهران بکشانند. البته هنوز از سوی تماشاخانه های دولتی و خصوصی برنامه‌ای مدون در این باره ارائه نشده است.

از جمله هنرمندانی که طی ماه اردیبهشت روی صحنه تئاتر می‌روند می‌توان به مسعود کرامتی هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون اشاره کرد. کرامتی این روزها با نمایش "تراس" به تماشاخانه ایرانشهر رفته است. «امیررضا دلاوری» بازیگر فیلم سینمایی «چ» از جمله بازیگرانی است که در نمایش کرامتی روی صحنه رفته است.

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به معرفی برخی از آثار مطرح تماشاخانه های پایتخت در ماه اردیبهشت پرداخته است.

تراس

نویسنده: ژان کلود کری یر
مترجم: اصغر نوری
کارگردان: مسعود کرامتی
بازیگران: (به ترتیب ورود به صحنه) مونا فرجاد، احمد ساعتچیان، رویا میرعلمی، فریده سپاه منصور، سید جواد یحیوی، امیررضا دلاوری، مسعود کرامتی

مکان: ایرانشهر - سالن استاد ناظرزاده کرمانی
زمان: ۲۲ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد
ساعت: ۲۱:۳۰
مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه
بها: ۳۰,۰۰۰، ۴۰,۰۰۰ و ۵۰,۰۰۰ تومان

خلاصه: اتی ین و مادلن در آستانه‌ی جدایی هستند و باید برای خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنند مستاجر جدیدی پیدا کنند. ورود افرادی که متقاضی اجاره‌ی خانه هستند، زمینه ساز داستان‌های «تراس» است.

زندگی در تئاتر

نویسنده: دیوید ممت
مترجم: داریوش مودبیان
کارگردان: احمد دامیار
بازیگران: حنیف سلطانی سروستانی، سروش عباسی

مکان: تالار مولوی - سالن اصلی
زمان: ۱۶ اردیبهشت تا ۰۱ خرداد
ساعت: ۱۹:۰۰
مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
بها: ۳۰,۰۰۰ تومان

اکلیل

نویسنده: مهدی کوشکی
کارگردان: مهتاب شکریان
بازیگران: مهدی کوشکی، نگار عابدی

مکان: تئاتر مستقل تهران
زمان: ۱۶ تا ۳۱ اردیبهشت
ساعت: ۱۸:۰۰
مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
بها: ۴۵,۰۰۰ تومان

خلاصه: این نمایش درباره زوجی است که در ارتباط با هم به پوچی رسیدند و برای خلاصی از این پوچی دست به کارهای عجیبی می‌زنند از جمله...

هفت دقیقه

نویسنده: استفانو ماسینی
مترجم: نیایش بهمنیه
طراح و کارگردان: آرش عباسی
بازیگران: (به ترتیب حروف الفبا) الهام احمدی، زهرا اکبری، نرگس پویا، حمیده جعفری، نرگس هزاره، هانیه هاشمی، سمیه علیزاده، نسرین حیدری، حوا خلیلی

مکان: تالار حافظ
زمان: ۲۲ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت
ساعت: ۱۹:۰۰
مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
بها: ۴۰,۰۰۰ تومان

بیا جلوتر

نویسنده: حسین برفی نژاد
کارگردان: سجاد باقری
بازیگران: سجاد باقری

مکان: عمارت نوفل‌لوشاتو - سالن ۲
زمان: ۱۵ اردیبهشت تا ۰۵ خرداد
ساعت: ۱۸:۱۵
مدت زمان: ۵۰ دقیقه
بها: ۳۰,۰۰۰ تومان

خلاصه: زندگی گاهی شما رو یه جوری غافلگیر میکنه که خودشم جا میخوره

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تئاتر امیررضا دلاوری مسعود کرامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد

با اعلام دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی، جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا ع، مهدی سیم ریز، برنامه اجرای آثار چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی را به شرح ذیل اعلام کرد.

به گفته وی؛ نمایش "یک اتفاق ساده" به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نمایش درخواهد آمد.

سیم ریز با بیان اینکه، نمایش "خداداد" به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت؛ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود، افزود: نمایش "سفرپرماجرا" به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار نیز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت؛ سالن تاتر فرهنگسرای طوبی بندرعباس و نمایش "چهارمین نفر" به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی نیز از یکم تا ۱۰ اردیبهشت؛ سالن تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به روی صحنه خواهد رفت.

بنا بر گفته سیم ریز، نمایش "خداداد" به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مدارس نواحی ۱ و ۲ شهر یزد و نمایش "نارنجی" به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی نیز از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت در سالن تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه نمایش "گم" به کارگردانی رضا عربشاهی از پنجم تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز تأتر شماره ۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد و نمایش "بی بی و دشت ارغوانی" به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی۸ تا ۲۱ اردیبهشت در تماشاخانه آنا بهشهر به روس صحنه نیرود، تصریح کرد: نمایش "من و برادرم اقبال" به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی نیز از پنجم تا ۱۵ اردیبهشت در سالن تاتر مجتمع شهید آوینی همدان به نمایش درخواهد آمد.

به گفته سیم ریز؛ نمایش "صاحب سرزمین نور" به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی سید رهبان مسلّمی از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در سالن تاتر فرهنگسرای ویلا گرگان به روی صحنه خواهد رفت. چهاردهمین جشنواره ملّی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از تاریخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجرا‌های عمومی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • un۱۲، داستان رنج کرد‌ها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا