Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

​بازدید کفاش از میاندواب معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازی در بازدید از عملیات راهسازی پروژه تعریض و آسفالت محور میاندوآب به سرچم از تکمیل این طرح تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مهران کفاش با بیان اینکه این طرح با هدف کاهش مسافت جنوب آذربایجان غربی به مرکز کشور  و ارتقای ایمنی شبکه حمل و نقل جاده ای منطقه اجرا می شود، گفت: تلاش می کنیم امسال بهره برداری از این طرح که یکی از آرزوهای دیرینه مردم میاندوآب است با سرعت دهی به روند عملیات اجرایی محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت ۹۰ درصدی طرح تعریض و بهسازی محور میاندوآب به سرچم به طول ۱۸۰ کیلومتر خبر داد و یادآور شد:  مسیر تردد روستاییان منطقه با تکمیل پروژه بهسازی و تعریض محور میاندوآب به سرچم  ایمن سازی می شود.

پروژه تعریض و بهسازی محور میاندوآب به سرچم به طول ۱۸۰ کیلومتر به عنوان جاده ارتباطی که جنوب شرقی استان را به مرکز کشور اتصال می کند در پنج قطعه اجرا می شود. قطعه اول در محدوده راههای آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده و عملیات آسفالت ۲۰ کیلومتر از قطعه دوم به اتمام رسیده است. همچنین قطعه سوم این پروژه زیربار ترافیک رفته و عملیات اجرایی قطعه چهارم روبه اتمام است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پروژه تعریض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • مرمت و بهسازی ۷۳ قطعه آببندان در مازندران