Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@08:19:59 GMT

وضعیت جریان سیلاب از سمت طلائیه به خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۰۴۲۸

وضعیت جریان سیلاب از سمت طلائیه به خرمشهر

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کورش مودت سرپرست فرمانداری خرمشهر با اشاره به آخرین وضعیت سیلاب خرمشهر از سمت طلائیه، گفت: در حال حاضر مشکل ما سیلاب از سمت طلائیه به خرمشهر است اما سیل‌بندها در این منطقه احداث شده‌اند.

وی افزود: تلاش جهت هدایت آب به سمت بیابان‌ها، دشت‌های اطراف و سپس دریا در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: طبق نظر کارشناسان کنترل و هدایت آب‌های رها شده به سمت خرمشهر دو تا سه ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

مودت ادامه داد: روان‌آب جاری به سمت خرمشهر در پی شکسته شدن سیل‌بند ملیحان نیز کنترل شده است و از این ناحیه خطری خرمشهر را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/ د

وضعیت خرمشهر در برابر سیلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد حسن‌زاده شامگاه چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت خسارت بارندگی و سیلاب در استان اظهار کرد: طبق هشدار سطح قرمز هواشناسی، اخطار طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها اعلام شد که افراد باید از گذر و حتی ورود به کنار رودخانه‌ها در هنگام بارش باران جدا خودداری کنند.

«شب گذشته ۲ جوان ۱۴ و ۲۰ ساله اهل روستای زهریکارسورک شهرستان جاسک که مشغول شنا در گودال آب سیلاب بوده، باتوجه به گل آلود و باتلاقی بودن زمین و بی احتیاطی در آّب گیر کرده و غرق شدند. همچنین یک کودک ۹ ساله اهل روستای کهورتاک منطقه توکهور و هشتبندی میناب نیز که برای تماشای رودخانه به کنار رودخانه سیلابی روستا رفته بود، با سقوط در آب، جان خود را از دست داد.»

وی همچنین با اشاره به اینکه به علت شدت بارندگی و طغیان رودخانه‌های فصلی راه ارتباطی ۳۸ روستا در استان مسدود شد، اظهار کرد: هم اکنون راه ارتباطی ۱۳ روستا در استان بازگشایی کامل شده است، اما راه ۲۵ روستا در شرق هرمزگان همچنان مسدود بوده و با فروکش کردن طغیان رودخانه‌ها این مسیر‌ها نیز بازگشایی می‌شود؛ آبگرفتگی معابر نیز در برخی از شهر‌ها و روستا‌های استان همچنان داریم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ابراز کرد: همه محور‌های مواصلی اصلی استان نیز باز بوده و تردد درحال انجام است.

حسن زاده یادآور شد: بر اثر بارندگی و طغیان رودخانه گابریک جاسک چهار روستای «لیره‌ای، گنجک، کُروچ و گرندو» تخلیه شد و ۱۷۰ خانوار ساکن این روستا‌ها با همکاری هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اسکان اضطراری داده شد.

وی بیان کرد: در بارندگی روز گذشته همچنین خسارت‌هایی به بخش‌ها و تاسیات آب و برق استان وارد شد که با اقدام سریع اکیپ‌های عملیاتی، رفع معایب و اصلاح این تاسیسات در دستورکار قرار گرفت و هم اکنون وضعیت شبکه برق و آب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی و ناپایداری وضعیت جوی تا پایان هفته جاری، از آماده‌باش تجهیزات و دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان خبر داد و از مردم خواست همچنان هشدار‌های جوی را جدی بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • ۲ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • آیا کیفیت آب سد چمشیر مشکلی دارد؟
  • وضعیت سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهر درگهان از توابع شهرستان قشم
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت سردار آزمون
  • آماده‌باش یزد به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آمادگی برای کنترل سیلاب‌های احتمالی در جنوب سیستان وبلوچستان