Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@19:25:31 GMT

عقیدتی سیاسی محدود به سپاه و اماکن نظامی نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۰۹۶۸

عقیدتی سیاسی محدود به سپاه و اماکن نظامی نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام حسن باباییان امام جمعه شهرستان قروه در مراسم بزرگداشت روز معلم و هفته‌ی عقیدتی سیاسی در جمع کارکنان و پرسنل سپاه شهرستان سقز یاد و خاطره‌ی شهید مطهری را گرامیداشت.

حجت الاسلام باباییان در ادامه به فضیلت‌های ماه پربرکت شعبان پرداخت و این ایام را در جهت پالایش نفس خود غنیمت شمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان کردن اینکه صرفا درک ماه شعبان کفایت نمی‌کند، افزود: از این ماه باید بطور کامل بهره برد بطوریکه درک این ماه یک فضیلت و بهره بردن از آن یک فضیلت دیگر را در بر می‌گیرد.

خطیب جمعه قروه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، عقیدتی سیاسی را صرفا محدود به سپاه و اماکن نظامی نیست، بر مهم شماردن این امر توسط تمامی احاد جامعه تاکید کرد.

باباییان به موثر بودن آموزش‌ها و نشست‌های عقیدتی سیاسی اشاره کرد و افزود: یکی از عوامل سقوط عدم بصیرت است و چه بسا عالمان بسیاری بدلیل فقدان بصیرت دچار شکست شده اند.

وی به وجود درگیری و جنگ در جوامع مسلمان و اصرار دشمن بر نابود کردن جامعه اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: با وجود مکتب بیداری و بصیرتی مسلمانان خوشبختانه تمامی نقشه‌های شوم دشمنان اسلام با شکست مواجه شده است.

امام جمعه قروه به مشکلات معیشتی مردم در سایه سستی و سهل انگاری و اعتماد بی جا به دولتمردان آمریکا اشاره و اظهار کرد: هم اکنون نیز طرح CFT از سوی اروپایی‌ها مبنی بر پیوستن ایران به ساز و کار‌هایی که صرفا به فروش نفت و واریز کردن پول فروش در بانک‌های اروپایی و سود بردن آنان در مقابل پرداخت دارو و غذا مطرح شده است در حالی که ایران در تولید اکثریت این اقلام خودکفا می‌باشد.


او همچنین به تحت فشار قرار دادن حکومت و نظام از طریق جنگ اقتصادی پرداخت و فراهم کردن بستر‌های لازم برای اعتراضات مردمی را از طرح‌های دشمنان دانست.

وی در پایان به پشتیبانی مردم شیعه و سنی از سپاه پاسداران پرداخت و ضمن محکوم کردن اقدام خبیثانه رئیس جمهور آمریکا یادآور شد: این عمل وظیفه‌ی سپاه را در حفظ انقلاب و ارزش‌های آن را سنگین‌تر می‌کند.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)

 صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، حق بیمه بیکاری به میزان ۳ درصد مزد بیمه‌شده است که به طور کلی توسط کارفرما تامین و پرداخت خواهد شد.

صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است/ سه میلیون نفر از پایگاه‌های میراث فرهنگی در نوروز بازدید کردند
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران در سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد