Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@18:49:59 GMT

پرسپولیس طلسم شده است!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۱۱۸۹

پرسپولیس طلسم شده است!

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای دیدار هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود که در چهار بازی اخیرش پیروز نشده است.

به گزارش مشرق، علیرغم اینکه پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و از شانس زیادی برای قهرمانی در این مسابقات برخوردار است، اما در لیگ قهرمانان آسیا شرایطش برای صعود چندان مساعد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان برانکو در چهار بازی اخیر خود پیروز نشده‌اند و آخرین برد این تیم در لیگ برتر و مقابل سایپا با نتیجه ۳ بر ۲ بوده است.

پرسپولیس در ۴ بازی اخیرش ۳ مساوی و یک شکست به دست آورده است. شاگردان برانکو ۱۱ اردیبهشت در تبریز مقابل پرسپولیس با نتیجه یک-یک متوقف شدند و پیش از این مقابل سپاهان در روز پنجم اردیبهشت بدون گل در ورزشگاه آزادی متوقف شده بودند.

بیشتر بخوانید:

پرواز پرسپولیسی‌ها از مهرآباد

سرخ پوشان قبل از دیدار با سپاهان به مصاف الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا رفتند که با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند و قبل از آن شکست در اصفهان با ذوب آهن دیدار داشته بودند که در آن بازی هم بدون گل متوقف شدند.

پرسپولیس در این چهار بازی ۲ گل به ثمر رسانده و ۳ گل دریافت داشته که این آمار نشان می‌دهد آنها در هفته‌های اخیر شرایط خوبی در نتیجه‌گیری نداشته‌اند. این نتایج باعث شد تا فاصله سپاهان در جدول با آنها به ۳ امتیاز کاهش یابد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در ازبکستان میهمان تیم پاختاکور هستند.

پرسپولیس در حال حاضر با ۴ امتیاز در انتهای گروه D این مسابقات قرار دارد و تنها در صورت پیروزی در این دیدار امیدش برای صعود به مرحله بعد زنده می‌ماند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل پرسپولیس لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، العین موفق شد در عین ناباوری همگان، دیدار دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که به فینال غرب آسیا نیز ملقب شده، با نتیجه چهار بر دو از سد الهلال عبور کند و حالا امشب برای تکمیل این شگفتی، به دنبال کسب نتیجه لازم در کینگدام آرناست.

هرنان کرسپو که فصل قبل و با الدحیل در مرحله نیمه نهایی این پیکارها با 7 گل از الهلال شکست خورده بود، در پی انتقام آن نتیجه و رسیدن به مسابقه فینال است تا بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

برای بازی امروز، خالد عیسی در درون دروازه العین قرار گرفته است. دو مدافع مرکزی این تیم کوامی اوتون و خالد الهاشمی هستند. در سمت راست نیز بندر الاحبابی، کاپیتان العین، حضور دارد و در سمت چپ نیز اریک مندز به بازی می‌پردازد.

هرنان کرسپو در این مسابقه از دو هافبک مرکزی در ترکیب تیمش بهره می‌برد. پارک یونگ وو بازیکن مطرح کره‌ای و یحیی نادر بازیکنان میزبان هستند. محمد عباس که با دریافت کارت زرد در بازی رفت این مسابقه را از دست داد، جای خود را به احمد برمان داده است.

کاکو رومرو در سمت راست و ماتیاس پالاسیوس در سمت چپ به عنوان وینگرهای العین بازی می‌کنند. در نوک خط حمله نیز سفیان رحیمی مراکشی حضور دارد. او در بازی رفت الزعیم را به آتش کشید و سه مرتبه موفق به گلزنی شد. این بازیکن که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل النصر نیز دروازه تیم عربستانی را باز کرده بود، می‌خواهد الهلال را نیز به سرنوشت تیم همشهری‌اش دچار کند.

دیگر خبرها

  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!