Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@22:01:14 GMT

ذوب آهن بعدازظهر فردا عازم کربلا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۱۸۷۲

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه از ساعت 19:30در هفته پنجم مرحله گروهی این رقابتها مهمان الزوراء عراق خواهد بود.

به این ترتیب شاگردان علی منصوریان برای مصاف پنجم خود در لیگ قهرمانان آسیا 2019 یکشنبه بعداز ظهر با پرواز مستقیم از اصفهان عازم کربلا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزپوشان درحالی به مصاف الزوراء عراق می روند که با 10 امتیاز در صدر جدول گروه A مسابقات قرار دارند و با کسب یک تساوی هم می توانند صعود خود را یک هفته به پایان مسابقات مرحله گروهی مسجل کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کد خبر 6085854

دیگر خبرها

  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز
  • رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • برنامه روز پنجم بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا