Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپیدرود رشت می‌گوید پنالتی ما را نمی‌گیرند، به ناحق برای حریف پنالتی می‌گیرند و توپ را با دست درون دروازه ما جا می‌دهند.

طرفداری- نادر دست نشان، سرمربی تیم سپیدرود رشت درباره حواشی دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت داور را تهدید می‌کنند، مربی را با سنگ می‌زنند و در کل دقایق بازی به من فحاشی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدید چه بلایی سر فیروز کریمی آوردند. اگر کریمی با مشکل جدی‌تری مواجه می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟

نادر دست‌نشان در مورد حواشی بازی تیمش با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت:

آنقدر قبل از بازی من را تهدید کردند که دخترم نگرانم بود و به من می‌گفت به مسجدسلیمان نروم. جو فوتبال تا این حد خراب شده و دیگر نمی‌شود از فوتبال لذت برد. همه فوتبال تهدید و بی‌اخلاقی شده است.

به نقل از میزان، وی ادامه داد:

داور را تهدید می‌کنند، مربی را با سنگ می‌زنند و در کل دقایق بازی به من فحاشی می‌کنند. دیدید چه بلایی سر فیروز کریمی آوردند. اگر کریمی با مشکل جدی‌تری مواجه می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟ ما از این اتفاقات در ورزشگاه‌ها کم ندیدیم. به نظرم ورزشگاه مسجدسلیمان اصلا قابلیت برگزاری بازی ندارد و بسیار خطرناک است.

سرمربی تیم سپیدرود تصریح کرد:

من مردم مسجدسلیمان را می‌شناسم، سال‌ها با جنوبی‌ها کار کردم. انسان‌های خونگرم و شریفی هستند، ولی عده‌ای اندک جو را بهم می‌ریزند و اینطور مشکل‌ساز می‌شوند. داور در زمین و روی سکو تهدید شد و فقط می‌خواست بازی را تمام کند. من مانده‌ام چرا باید به این راحتی عده‌ای تهدید کنند و حق مردم یک شهر خورده شود؟ از فردا همه شهر‌ها یاد می‌گیرند و وقتی تهدید و ناامنی جواب بدهد با همین روش برای خود امتیاز جمع می‌کنند. پس تکلیف عدالت چه می‌شود؟ چه کسی پاسخگوی مردم شهر رشت است؟

دست‌نشان به گل تساوی بازی اشاره کرد و گفت:

پنالتی ما را نمی‌گیرند، به ناحق برای حریف پنالتی می‌گیرند و توپ را با دست درون دروازه ما جا می‌دهند. واقعا لازم بود این همه زمان بازی طولانی شود و بعد از گل تساوی سوت بزنند. ما در این بازی اصلا مسابقه ندادیم و هیچ چیز برابر نبود. ما جنگیدیم و در نهایت هم حریف بی‌عدالتی نشدیم.

وی در مورد بازی‌های باقی‌مانده خاطرنشان کرد:

محکوم به کسب پیروزی در دو بازی باقی‌مانده هستیم. البته به لطف ابوالفضلی، یکی از کمک داوران اخراج شدم و در بازی با تیم نساجی روی نیمکت نیستم، ولی همه تلاشمان را خواهیم کرد تا امتیاز بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی بازان حریف خود را شناختند

به گزارش"ورزش سه"، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور امروز با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیرسازمان لیگ، مهرداد شفیعی راد مدیر مسابقات فوتبال ساحلی و نمایندگان ۱۰ باشگاه حاضر در این مسابقات برگزار شد.

کشوری فرد در ابتدای مراسم قرعه کشی ضمن خیر مقدم به باشگاه ها و رسانه های حاضر در مراسم از اهمیت لیگ برتر فوتبال ساحلی و نقش مهم این مسابقات در داشتن تیم ملی فوتبال ساحلی قدرتمند صحبت کرد.

شفیعی راد مدیر مسابقات ساحلی نیز اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال ساحلی یکی از پویاترین لیگ های فوتبال ساحلی در جهان است. لیگ برتر آینده در ۱۸ هفته مسابقاتی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. مسابقات هفته نخست در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود: برای نخستین مرتبه نیز طرح اولیه برگزاری جام حذفی فوتبال ساحلی به هیات رئیسه ارایه شده و قرار است طبق دستور ریاست محترم سازمان لیگ در نخستین جلسه  هیات رئیسه این طرح بررسی  خواهد شد تا مدت برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور از ۶ ماه به ۸ ماه ارتقا پیدا کند. فصل نقل و وانتقالات پیش فصل نیز از ۲۶ اسفند آغاز شده و تا روز ۹ خردادماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند