Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلیقه زرد‌ها برای بیست و پنجمین هفته متوالی به خیابان‌های فرانسه رفتند تا همچنان اعتراض خود را به سیاست‌های دولت این کشور ابراز کنند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، تظاهرات کنندگان موسوم به جلیقه زرد‌ها امروز شنبه در بیست و پنجمین هفته متوالی در حالی به خیابان‌های فرانسه رفتند که رئیس جمهور این کشور پس از درگیری‌های هفته گذشته وعده داد تا مالیات بر درآمد را کاهش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته درگیری‌های شدید میان معترضان و پلیس فرانسه در خیابان‌های این کشور باعث شد تا ده‌ها نفر دستگیر شوند.     علاوه بر اعتراضات و درگیری‌های شدید که در خیابان‌های فرانسه دیده می‌شود، جلیقه زرد‌ها در برخی دیگر از کشورهای اروپایی به خیابان‌ها رفتند.   هفته گذشته متعرضان با پوشیدن لباس‌های مخصوص خود به نشانه اعتراض به محاکمه «جولیان آسانژ» بنیانگذار ویکیلیکس در مقابل دادگاهی در لندن تجمع کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اعتراض ها فرانسه جلیقه زردها مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

کد خبر 6086289

دیگر خبرها

  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم