Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم هنرمندانی همچون فرهاد ناظرزاده کرمانی، محمد حسین ناصربخت، شهرام زرگر، محمدرضا خاکی، مسعود دلخواه، مرتضی میرمنتظمی و... حضور داشتند. مجری این مراسم کیوان ساکت‌اف بود.

امین مختاری(دبیر این جشنواره) در این مراسم گفت: جشنواره را در شرایط سختی شروع کردیم ولی تیمی داشتیم که آنها سبب شدند که این جشنواره را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : بدعتی که سال گذشته گذاشته شد و امسال نیز ما دنبال آن هستیم تا همه کارها امسال اجرای عموم داشته باشند. به علاوه اینکه دنبال این هستیم تا کارها تهیه‌کننده هم داشته باشند.

در ادامه نماینده شرکت مهرسان که حامی مالی جشنواره است، درباره حمایت این موسسه از نمایش‌های حاضر در جشنواره تئاتر دانشگاهی توضیحاتی را ارائه داد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اختتامیه جشنواره تئاتر دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد میرزاده دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با اشاره به دوره‌های گذشته این رویداد گفت: طبق بررسی‌های انجام شده جشنواره‌های قبلی آثار ارسالی متمرکز بر موضوع زیارت هستند و به حس و حال در این فضا پرداخته شده است.

وی افزود: موضوع امام شناسی و شناخت معرفت‌های امام رضا (ع) در شعر کودک و نوجوان کمرنگ‌تر دیده شده و شاعران این حوزه به موضوع ذکر شده بیشتر خواهند پرداخت.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی گفت: در جشنواره امسال شعر کودک و نوجوان رضوی تلاش بر بیشتر کردن طیف مخاطبان بوده و در همین راستا بخش خردسال نیز به جشنواره اضافه شده است.

میرزاده با اشاره به اهمیت جایگاه پیشکسوتان در حوزه شعر کودک و نوجوان گفت: در دوره‌های گذشته نگاه کمرنگ‌تری نسبت به پیشکسوتان این بخش داشتیم اما امسال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته سعی شده در هر شهر از یک پیشکسوت در این حوزه تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: در جشنواره پانزدهم شعر کودک و نوجوان رضوی نشست‌های تخصصی در شهرهای مختلفی از جمله قم، شیراز و همدان را تدارک دیدیم که در حاشیه آن از پیشکسوتان این شهرها نیز تقدیر خواهد شد.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی گفت: به آثار شعر رضوی توجه ویژه‌ای شده و همچنین آثار برگزیده قبلی نیز به صورت کتاب چاپ خواهد شد.

میرزاده گفت: در نشست‌هایی که برای شهرهای مختلف پیش بینی شده برنامه نقد و بررسی کتاب‌های تخصصی این حوزه نیز خواهیم پرداخت.

کد خبر 6063379 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • ثبت ۳ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی