Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@10:08:37 GMT

آیت‌الله جنتی:‌ آنها که از آمریکا می‌ترسند مشرک هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۲۷۱۷

آیت‌الله جنتی:‌ آنها که از آمریکا می‌ترسند مشرک هستند

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، آیت‌الله احمد جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح شنبه ۱۴ اردیبهشت به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، تصریح کرد: قدرت خدا شکست ناپذیر است و اگر با خدا هیچ کس نمی تواند ما را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میدان جنگ هم همین خدا ما را پیروز کرد. این ما نیستیم بلکه خداست که کار را به سرانجام می رساند.

جنتی با تاکید بر اینکه دلها به دست خداست، گفت چه کسی روز ۲۲ بهمن مردم را صحنه کشاند؟ برخی می گفتند با این گرانیها و مشکلات، حاضر نیستند به صحنه بیایند، اما مردم پرشورتر از سالهای قبل آمدند، چرا؟ چون دلها دست خداست.

وی خاطرنشان کرد: در ماجرای یهود بنی نظیر، آنها تصور می کردند که دژهایشان غیرقابل نفوذ است، اما خدا از راهی وارد شد که آنها فکرش را هم نمی کردند. خدا می فرماید ما ترس را به دل انها انداختیم و تصور کردند که الان مسلمانان می آیند و آنها را قتل عام می کنند و از ترس اینکه خانه هایشان به دست مسلمین نیفتد، خودشان خانه ها را خراب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دل آمریکایی ها و دل ما دست خداست و اوست که خوف ما را در دل دشمن می اندازد. خدا بود که دلهای جوانان را ناگهان عاشق امام خمینی کرد.

وی تصریح کرد: هیچکس باور نمی کرد که یک نظام نوپا که همه قدرتهای دنیا در مقابلش ایستاده اند، بتواند در برابر هجمه ها ایستادگی کند. ما باید هرچه می توانیم کار کنیم اما باید بدانیم که آنکه کار را به نتیجه می رساند، خداست.

جنتی گفت: باید به این نکته در میادین صلح و جنگ توجه داشته باشیم. مشکلات فرهنگی و اقتصادی دست به دست داده است، اما ما در صف بدریون و خیبرگشاها، عاشوراییها وحسینیها قرار گرفته ایم، اما نمی توانیم تعجیل داشته باشیم، چون امور در این دنیا تدریجی است.

وی افزود: انبیای الهی همه در طول زمان موفق شدند. باید ایستاد و مقاومت کرد، خدا به حضرت موسی گفت که ما تو را پیروز می کنیم اما تو و برادرت باید محکم بر سر راه خود بایستید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید مردم را دلگرم کرد، بعضی می خواهند بگویند تاریخ مصرف برخی شعارها گذشته است و باید با دشمن کنار آمد. باید به اینها گفت که شما از خدامی ترسید یا از آمریکا؟ اگر از آمریکا می ترسید، مشرک هستید.

وی ادامه داد: باید در این مسیر صبر و تقوا داشت. خداوند می فرماید که چه بسا جمعیتهای کوچکی بر جمعیتهای بزرگی پیروز شدند و در طول تاریخ هم همیشه چنین بوده است جمعیتهای حق کمتر بوده است.

جنتی گفت: این بیانیه گام دوم را فصل به فصل جلوی چشم بگذارید و به ان عمل کنید. باید به توصیه فرازهای پایانی عمل کرد و در رسانه ها به ان توجه شود.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری، وی را عالمی و انقلابی خواند و بیان داشت: چنین عالمی به درد انقلاب می خورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: خیلیها هستند که در اوایل انقلابها و حرکتها خود را انقلابی می خوانند اما در وسط راه پشیمان می شوند، اما ما باید امیدوار باشیم و بدانیم که پیروزی نهایی با ماست.

وی افزود: انقلاب ما انقلاب الهی بوده و پیروزی‌هایی که در این سالها داشتیم باید به حساب خدا و امام زمان بگذاریم. خداوند بود که اجازه نداد دشمنی که به راحتی بر تمامی کشورها مسلط می‌شود بر این سرزمین مسلط شود.

آیت الله جنتی تصریح کرد: خداوند با یک اشاره توطئه طبس علیه جمهوری اسلامی را خنثی کرد و در بحث تحریم‌های اقتصادی نیز ما را کمک می‌کند.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آیت الله جنتی مشرک آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: یکی از طرح‌های ایام ماه مبارک رمضان امسال در سطح کشور طرح «زندگی با آیه‌ها» است و سازمان تبلیغات اسلامی در استان نیز تمرکز خود را روی این طرح گذاشته است تا آیات منتخب این طرح در زندگی مردم جاری شوند و به ادبیات غالب بین مردم تبدیل شود.

وی بیان کرد: کاروان قرآنی کشوری در شهرهای استان کردستان در ابتدای ماه مبارک رمضان حضور یافتند و ضمن اجرای محافل انس با قرآن کریم در مساجد، طرح زندگی با آیه‌ها را نیز برای عموم مردم تشریح کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: مسابقات پیامکی ویژه طرح «زندگی با آیه‌ها» در سطح استان روزانه برگزار می‌شود که تاکنون بیش از ۶۴ هزار نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: کانال زندگی با آیه‌ها نیز طراحی شده که حدود ۲ هزار نفر در این کانال شرکت دارند و کانال مسطورا ویژه دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی نیز با جذب مخاطبان زیادی توانسته‌اند زمینه مشارکت افراد را در این طرح قرآنی مهیا کنند.

وی عنوان کرد: استقبال مردم استان کردستان نیز از طرح قرآنی یاد شده تاکنون مطلوب بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: کردستان در سطح کشور در انتشار آیه‌های مدنظر این طرح و میزان مشارکت مردم از طرح زندگی با آیه‌ها جایگاه سوم را از نظر تعداد شرکت کننده و نسبت به درصد جمعیت داشته است.

کد خبر 6063540

دیگر خبرها

  • شهید هدایت الله طیب شهید شاخص دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳
  • تبلیغات اسلامی کردستان سهم بسزایی در رویدادهای فرهنگی داشت
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها