Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:41:31 GMT

مراسم تجلیل از قهرمانان ووشو استان قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۳۰۰۲

مراسم تجلیل از قهرمانان ووشو استان قم برگزار شد

دبیر هیئت ووشو استان از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته در قم خبر داد و گفت:در این مراسم ۱۱۰ تن از مربیان ، داوران، پیشکسوتان و ورزشکاران مورد قدردانی قرار گرفتند. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

سجاد خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: در سال 97 موفقیت‌های ارزنده‌ای شامل هیئت ووشو استان شد که بسیاری از آن‌ها برای نخستین بار کسب‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت ووشو استان با اشاره به تشکیل تیم منتخب قم افزود: تشکیل تیم منتخب ووشو استان یکی از کارهای مهم ما در سال گذشته بود چراکه ماه پیش از اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی نفرات مشخص‌شده و به‌صورت منظم تمرین داشتند.

خورشیدی خاطرنشان کرد: به لطف همکاران در هیئت ووشو اغلب برنامه‌های ما تحقق‌یافته و در زمان مدیریت یک سال پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم.

به گفته وی، براساس اعلام رده‌بندی فدراسیون ووشو کشور، هیئت استان با صعود ده پلهای در رده شانزدهم هیئت‌های ووشو کشور قرار گرفت.

دبیر هیئت ووشو با اشاره به برنامه‌ریزی تخصصی بر روی استعدادیابی پایه عنوان کرد: در حال حاضر دو ملی پوش قمی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در بخش‌های تالو و ساندا به اردو آماده‌سازی تیم ملی دعوت‌شده‌اندکه در 29 ماه جاری مجدداً دربازی‌های انتخابی به مصاف حریفان می‌روند.

کردستان| مسابقات کمربند طلایی ووشو در قروه برگزار می‌شودحضور رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون ووشو

خورشیدی بیان کرد: آئین تجلیل از افتخارآفرینان هیئت ووشو استان در حالی با حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد که 110 تن از مربیان، داوران،پیشکسوتان و ورزشکاران مورد قدردانی قرار گرفتند.

وی درباره برنامه‌ریزی این رشته در سال جدید تصریح کرد: امکانات نسبتاً خوبی در هیئت ووشو فراهم‌شده و بر اساس برنامه سعی داریم تعداد ملی پوشان را به چهار تن افزایش دهیم و به شدت کسب مدال جهانی مورد توجه ما قرار دارد.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد