Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:48:14 GMT

باند سارقان اتومبیل سواری در کرمان منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۳۱۵۷

باند سارقان اتومبیل سواری در کرمان منهدم شد

کرمان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از انهدام باند سارقان خودرو پارک شده در اطراف بیمارستان های شهر کرمان خبر داد.

به گزارش ایرنا، یدالله حسن پور روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند سرقت خودروها در کرمان، اقدام به سرقت خودروهای پارک شده همراهان بیماران در حوالی بیمارستان ها می کردند.
وی ادامه داد: این باند سرقت با سوء استفاده از مشغله و دل مشغولی همراهان بیمار و انجام ندادن موارد امنیتی در خودرو توسط صاحبان وسایل نقلیه، اقدام به ربودن خودرو می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه سارقان بیشتر خودروهای سواری بخصوص پراید را به سرقت می بردند گفت: این باند سه نفره سرقت خودرو اواخر سال 97 و اوایل سال 98 در شهر کرمان فعالیت می کرد.
وی تاکید کرد: مالخرهای مورد معامله این باند سرقت خودرو در کرمان که حدود 20 خودرو را به سرقت برده بودند در شهرستان های شرقی این استان و سیستان و بلوچستان ساکن بودند.
وی ادامه داد: حدود 12 مورد از خودروهای به سرقت رفته در اطراف شهر کرمان رها شده بود.
وی ارزش مالی کشفیات این باند سرقت خودرو را یک میلیارد تومان اعلام کرد و از مردم خواست هنگام پارک، جوانب احتیاط و ایمنی خودرو را برای جلوگیری از سرقت رعایت کنند.
وی افزود: اگر صاحبان وسایل نقلیه در هنگام ترک خودرو نکات ایمنی را رعایت می کردند و با نصب حتی یک قفل فرمان ساده، از سرقت خودرو جلوگیری می شد.
** کشف 43 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف 43 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان خبر داد.
یدالله حسن پور از مبارزه با قاچاق سوخت به عنوان وظیفه پلیس یاد کرد و گفت: پلیس آگاهی استان کرمان در راستای این وظیفه خود 2 کامیون را با 22 هزار لیتر و 2 کامیون دیگر را با 21 هزار لیتر گازوئیل در مجموع 43 هزار لیتر سوخت شناسایی و کشف کرد.
وی تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیانی که به صورت عمده اقدام به حمل سوخت می کنند به صورت اقدامی عملی در دستور کار پلیس کرمان قرار دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه 2 مجرم در این راستا دستگیر شده اند گفت: کشفیات پلیس کرمان در بخش سوخت طی سال جاری نسبت به مدت مشابهه سال قبل افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.
وی اظهار داشت: این قاچاقچیان که سوخت را در قالب بشکه های 220 لیتری و با عنوان حلال روغن موتور حمل می کردند، پنجشنبه شب گذشته در محور کرمان - بم شناسایی و دستگیر شدند.
3029

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشفيات انهدام باند سرقت كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک کشف شد و مأموران در تحقیقات تکمیلی متوجه می‌شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار دو شرکت وابسته بانک‌های دولتی در ماهدشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرج مطرح کرد: در این خصوص یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به ایمن کردن اماکن و ساختمان‌های خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081853

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • خودرو GWM Haval H6 مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت