Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:32:36 GMT

کار حاشیه‌ای منتج به موفقیت نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۳۳۹۶

کار حاشیه‌ای منتج به موفقیت نخواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن محمد رضایی بعد از ظهر شنبه در مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه جامعه اسکیت همواره باید تلاش کنند که از کار حاشیه‌ای به دور بوده و در عوض انرژی خود را برای انجام کارهای منسجم و هدفمند صرف کنند، افزود: خوشبختانه همه موفقیت‌هایی که این فدراسیون به دست آورده، در سایه همدلی و وفاق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه اسکیت ایران در سال گذشته توانست به موفقیت‌های روزافزونی در میادین مختلف دست یابد، تصریح کرد: بی‌شک همه این موفقیت‌ها در سایه دوری از کارهای حاشیه‌ای و پرداختن به فعالیت‌های هدفمند بوده و ماحصل همه این موفقیت‌ها را باید به تک‌تک اعضای جامعه اسکیت در کشور ارتباط دهیم، به همین خاطر اعتقاد راسخ به این مهم داریم که این موفقیت‌ها را می‌توان تکرار کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به اینکه سال گذشته را باید یکی از طلایی‌ترین سال‌های اسکیت ایران دانست، ادامه داد: کسب نتایج سال گذشته برای اسکیت ایران دور از دسترس نیست؛ از این رو همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در شرایط سختی که امروز داریم، حرکتی رو به جلو داشته باشیم.

محمد رضایی از کسب دو مدال ارزشمند در رقابت‌های قهرمانی آسیا و یک نشان طلا در مسابقات قهرمانی آسیا طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این موفقیت‌ها، باید کسب کرسی نایب‌رئیسی آسیا و نیز حضور فعال تیم‌های اسکیت ایران در رقابت‌های جهانی و … را نیز به سایر موفقیت‌هایی که فدراسیون اسکیت در سایه همدلی و کار هدفمند همه استان‌ها در این رشته محقق شده است، اضافه کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت با تاکید بر اینکه باوجود مشکلاتی که این فدراسیون در زمینه‌های مختلف به‌ویژه مسائل اقتصادی به آن دست به گریبان است، اما حرکت‌های این فدراسیون همواره حرکت‌های رو به جلو بوده است، یادآور شد: خوشبختانه زنجان یکی از استان‌هایی است که از سابقه و جایگاه خوبی در اسکیت کشور برخوردار است و به همین خاطر معتقدیم این استان شایستگی برخورداری از پیست استاندارد ۲۰۰ متری را دارد.

گفتنی است، در مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان زنجان، محمدحسن توکلی با کسب ۱۵ رأی برای چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

کد خبر 4608094

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت اسکیت بهمن محمدرضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ در رشته تراپ و اسکیت از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است: (زمان به وقت ایران)

یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه:

مرحله مقدماتی تراپ آقایان و بانوان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۳۰


دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه:

روز دوم مقدماتی تراپ آقایان و بانوان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۳۰

سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه:

فینال تراپ بانوان - ساعت ۱۵:۳۰

فینال تراپ آقایان - ساعت ۱۷:۰۰

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:

مرحله مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

شنبه، ۸ اردیبهشت ماه:

روز دوم مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه:

فینال اسکیت آقایان - ساعت ۱۷

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح پور،‌ بابک یگانه، محمد بیرانوند و محمدحسین پرورش‌نیا در بخش تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت با هدایت نریمان نیکخو، ترکیب تیم اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند. احمدرضا هامونی حقیقت نیز سرپرست این تیم است.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • ۷ تیرانداز کشورمان عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک