Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروری، با اشاره به اهمیت پاسداشت مناسبت های ملی و مذهبی، گفت: حضور پرشور مردم به نوبه خود تیر خلاصی بر دشمنان نظام است.

«عباس سروری» با اشاره به جلسه برنامه ریزی مناسبت های ملی و مذهبی پیش رو، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: امروز(شنبه، ۱۴ اردیبهشت) جلسه ای به منظور برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی که در خرداد ماه و ماه مبارک رمضان پیش رود ترین با حضور مدیران دستگاه های مختلف در بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به نام روز جهانی قدس، افزود: تصمیمات لازم در خصوص برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی شکوهمند روز قدس در روز(جمعه، ۱۰ خرداد) مصادف با ۲۶ رمضان المبارک در سراسر استان اندیشیده شد.

 

وی اظهار کرد: با توجه به تقارن احتمالی،سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با روز عید سعید فطر، مراسم بزرگداشت امام راحل شامگاه روز (دوشنبه، ۱۳ خرداد) در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود.

 

سروری، در ادامه با اشاره به پیش بینی مقدمات و مقدمات لازم در خصوص عید بزرگ رمضان، ابراز کرد: نماز باشکوه عید سعید قطر مانند سال های گذشته در محوطه میدان آزادی به سمت چهار راه بسیج برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت پاسداشت مناسبت های ملی و مذهبی، گفت: این مناسبت ها، عزت و آبروی ما و تقابل مستقیم با صهیونیسم و استکبار است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه این برنامه ریزی ها و حضور پرشور مردم به نوبه خود تیر خلاصی بر دشمنان نظام است، ابراز امیدواری کرد: جوانان و‌نوجوانان ما که آینده سازان انقلاب اسلامی هستند با بهره مندی از اندیشه های حضرت امام(ره) آن را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرحله کشوری خبرگزاری شبستان نماز جمعه روز معلم ماه رمضان مشهد مراسم اختتامیه کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مسجد تقابل با استکبار مناسبت های ملی و مذهبی صهیونیسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی تیم‌های فوتسال ایران و قرقیزستان چهارشنبه ۵ اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود. برنده این بازی ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی را هم کسب می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»