Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:54:02 GMT

اجرای طرح بازیافت بخار بنزین در عباس آباد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۵۷۳۴

اجرای طرح بازیافت بخار بنزین در عباس آباد

کامیار، ولی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: طرح کهاب در جایگاه سوخت فجر عباس آباد اجرا شد.   وی با بیان اینکه کهاب به معنی «کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین» است، افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش از دست رفتن بخار بنزین در مراحل مختلف سوختگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: هم‌اکنون توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حال اجراست.   ولی پور افزود: با توجه به آن‌که ترکیبات هیدروکربنی، سمی و فرار بوده و تمایل زیادی در جهت ترکیب با عناصر و مواد دیگر دارند، انتشار آن‌ها در محیط، ترکیبات تازه‌ای را به وجود می‌آورد و همچنین آثار نامطلوب فیزیولوژیکی، زیست‌محیطی و اقتصادی را به‌دنبال خواهند داشت.   اجرای طرح کهاب از سال ۸۷ در کشو کلید خورد و تا سال ۹۰ سه هزار و ٥٠٠ جایگاه در مرحله نخست (Stage ۱) به سیستم بازیافت بخارت بنزین مجهز شدند.   طرح ملی کهاب دارای مصوبه هیئت دولت بوده و محدوده عملکرد آن شامل تجهیز ٨٠ انبار نفت، ١٠ هزار نفتکش و ٣٤٠٠ جایگاه است.   انتهای پیام/آ

افتتاح طرح کهاب در جایگاه سوخت فجر عباس آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سرپرست شبکۀ بهداشت و درمان مه ولات با اشاره به این‌که رهاسازی زباله در پارک‌ها و طبیعت به‌ویژه حاشیۀ جاده‌ها همواره منظرۀ زشتی را برای شهر و مسافران عبوری به نمایش می‌گذارد،گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست بسیار ضروری و وظیفه همگانی است و می‌طلبد همه با هم تلاش کنیم تا از عرصه‌های طبیعی به‌ویژه پارک جنگلی که فضای ارزشمندی در مقابل بیمارستان امام رضا (ع) است صیانت شود.
جواد جوانی گفت: این اقدام نمادین با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست با همکاری و مشارکت واحد بهداشت محیط شبکۀ بهداشت و درمان، شهرداری، دانش‌آموزان آموزشگاه فتحیه، ادارۀ حفاظت محیط زیست، هلال احمر و دوست‌داران محیط زیست انجام شد تا شهروندان با حساسیت بیشتری نسبت به حفظ و زیباسازی شهر به‌ویژه پارک‌ها و حاشیۀ جاده‌ها توجه کنند.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ روستای کردستان دارای جایگاه دفن پسماند مجوزدار است
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • تولید و بازیافت پلاستیک به نفع مردم یا محیط زیست؟ + فیلم
  • تولید و بازیافت پلاستیک به نفع مردم یا محیط زیست؟