Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت:طرح ملی سنجش فشار خون در استان زنجان اجرا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: طرح سنجش فشارخون از ۲۷ اردیبهشت بصورت ملی و در سطوح مختلف جامعه شروع می‌شود.

  دکتر قزلباش افزود: حدود ۷۰ درصد از مردم در گیر فشارخون هستند و از بیماری خود نیز اطلاع ندارند و در این راستا طرح سنجش فشار خون از ۲۷ اردیبشهت بصورت ملی و در سطوح مختلف جامعه شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی فشار خون را عامل مهم بروز سکته‌های مغزی و قلبی دانست و افزود: مصرف بی رویه نمک نیز عامل اصلی فشار خون بالاست است که بایدبا فرهنگ سازی درتغییر سبک زندگی مردم پیش برویم که این نیز نیازمند مشارکت و هککاری شورا‌ها را می‌طلبد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند

 آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار مسئول و فرماندهان بسیج ادارات استان قم،عنوان کرد: خروجی این مجموعه، خدمت به مردم و در راستای انقلاب شکوهمند اسلامی ماست.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: جامعه امروز اگر بخواهد در مقابل دشمنان کینه‌توز ما مقاومت کند و توطئه‌های آنان را خنثی سازد، علاوه بر کارکرد‌هایی که مسئولین باید داشته باشند اعم از حل مشکلات اقتصادی، اداری و فرهنگی، باید همدلی و همراهی نسبت به یکدیگر داشته باشند تا این فضای خیرخواهانه، دل‌ها را به هم نزدیک کند و در نهایت موجب گره گشایی از کار خود مردم شود.

امام جمعه قم عنوان کرد: معتقدم بخش قابل توجهی از مسائلی که جامعه با آن درگیر است علاوه بر مسائل اقتصادی و ارزش‌های فرهنگی راجع به مشکلات مردم در مراجعه به ادارات است. عملکرد ادارات در پاسخگویی و حل مشکلات مردم می‌تواند بخش قابل توجهی از رضایت‌مندی یا نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن یادآوری شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، خطاب به مسئولین ادارات تصریح کرد: با عزمی آهنین تصمیم بگیرید که گره‌گشای مشکلات مردم باشید و با روی گشاده با ارباب رجوع برخورد مناسب داشته باشید.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موفقیت عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: پیشرفت‌هایی که سبب موفقیت فرزندان این مرز و بوم در پاسخ به رژیم صهیونیستی شد که با استراتژی پیچیده‌ای نیز همراه بود، در شرایط رفاه رقم نخورد. باید قدر نعمت انقلاب را بدانیم که چنین توانمندی را برای کشور به وجود آورده است.

آیت الله حسینی بوشهری خطاب به مسئولین افزود: در این شرایط که دشمن در تلاش است با سوء استفاده از مسائل مختلف میان مردم و نظام فاصله و شکاف ایجاد کند، باید تلاش کنید تا با راه انداختن کار مردم، رضایتمندی عمومی را افزایش دهید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: راه انداختن کار مردم به معنای انجام کار‌های خلاف قانون نیست؛ بلکه اجرای قانون، تلاش در جهت کوتاه کردن بوروکراسی اداری، راهنمایی درست و برخورد مناسب از جمله مصادیق راه انداختن کار مردم در ادارات هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام رضا (علیه السلام) پرداخت و بیان کرد: از حضرت در خصوص بهترین بندگان خدا سؤال شد. حضرت در جواب چند ویژگی را ذکر کردند «اَلَّذینَ اِذا اَحْسَنُوا اسْتَبْشَرُوا» یعنی کسانی که اگر کار خوبی انجام دهند، احساس نشاط و شادابی می‌کنند «وَ اِذا اَساؤُوا اسْتَغْفَرُوا» و اگر کار ناشایستی از آنها سر بزند، به سرعت در خانه خدا می‌روند و استغفار می‌کنند «وَ اِذا اُعْطُوا شَکَرُوا» و هر گاه چیزی به آنان داده شود، شکر می‌کنند لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم «وَ اِذَا ابْتَلَوْا صَبَرُوا» و وقتی مشکلی پیش آید، صبر می‌کنند «وَ اِذا غَضِبُوا عَفَوا» و در زمان خشم می‌بخشند.

در ابتدای این جلسه، سردار سید جواد هاشمی، مسوول بسیج ادارات استان قم، گزارش مختصری از اقدامات این نهاد ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • چگونه از ابتلا به فشار خون پیشگیری کنیم؟
  • ۲۲ درصد حجم مخزن سد تهم زنجان پر شده است 
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیروهای مسلح بود
  • هشدارهای کم آبی باید جدی گرفته شود
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • سنجش سلامت ۶۰ درصد نوآموزان خوزستانی
  • چند درصد مردم در تعطیلات عید فطر با خودرو مسافرت رفتند؟