Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشته و مصدوم شدن ۱۱ نفر در تصادف پژو با وانت بار در کوپن نورآباد استان فارس خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس استان کهگیلویه و بیراحمد، جلال پوران فرد با بیان اینکه این تصادف وحشتناک در ۴۶ دقیقه بامداد روز شنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۸ به وقوع پیوست، افزود: در مجموع ۶ نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این تصادف که بعد از پل بریم منطقه کوپن با برخورد خودروی پژو ۴۰۵ و وانت بار اتفاق افتاد که بلافاصله آمبولانس ۱۱۵کوپن از استان فارس اعزام شد اما بعلت وضعیت وخیم مصدومان از ۱۱۵ شهرستان باشت درخواست کمک شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خودروهای این تصادف ۱۱سرنشین داشتند، گفته‌ ها حاکی از این است که این تصادف رانندگی ۶ فوتی و ۵ مصدوم در پی داشته است.

پوران فرد تصریح کرد: از این تعداد فوتی اعلام شده یک مصدوم در بستر درمانی باشت و دو مصدوم در بیمارستان گچساران و یک مصدوم در محل حادثه بعلت شدت جراحات فوت کردند مابقی فوتی ها در بیمارستان نورآباد بودند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان گچساران و نورآباد منتقل شدند، اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۸ نفر مصدوم و فوت کرده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۲ درصدی برخوردار است. 

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا به این لحظه ۵۴ نفربر اثر غرق شدگی مصدوم و ۶۴ نفر نیز فوت کرده‌اند. 

یکتا پرست همچنین گفت: بیشترین آمار فوتی ناشی از غرق شدگی برای استان فارس با ۱۱ فوتی گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت