Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@08:35:28 GMT

پدرم فوت‌ کرد، اما هیچ‌کس به من تسلیت نگفت!

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۶۴۵۵

به گزارش پارس نیوز، 

نساجی روز گذشته دومین باخت خود در ورزشگاه شهید وطنی را تجربه کرد. شاگردان مجید جلالی علی‌رغم نمایش خوبی که داشتند برابر صنعت نفت با نتیجه 2-1 شکست خوردند تا رکورد خوب خانگی خود را از دست بدهند.

محمد آبشک، هافبک این تیم در گفت و گو با ما در خصوص این شکست تلخ گفت: 10 نفره شدن تیم حریف تاثیر بدی روی تیم ما گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها متحدتر شدند و از طرفی بازیکنان ما فکر کردند که کار تمام شده و حریف را دست کم گرفتند. داور بعد از آن اخراج خیلی با نفت مهربان بود و بیشتر خطاهای 50-50 را به آن‌ها داد.

ما در خانه برابر مدعیان نباختیم و دوست داشتیم نفت را هم ببریم که نشد و باخت فاجعه آوری تجربه کردیم. در نیمه دوم نیز طبیعی بود که جلو برویم. صنعت به هدف خود رسیده بود و ما هم نمی‌خواستیم شرمنده هواداران بشویم. اما هر چه زدیم به در بسته خورد و نشد که جبران کنیم.

با توجه به اینکه حساسیت زیادی در این دیدار وجود نداشت اما هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند؛ آبشک در واکنش به این حرف گفت: دلخوشی هواداران نساجی است. در رشت، انزلی و قائمشهر با تیمشان زندگی می‌کنند. خیلی چیزها در این تیم وجود دارد که بازیکنان آخر فصل آن را می‌گویند ولی ما تا به اینجا به عشق هواداران کار کرده‌ایم و فقط برای آن‌ها به میدان می‌رویم.

وی در خصوص مشکلاتی که در تیم وجود دارد نیز گفت: الان دو هفته مانده به پایان لیگ من به شخصه نزدیک به 60 درصد پول گرفته‌ام. پدر من فوت کرد و هیچ کس از باشگاه نساجی حتی برای تسلیت به من حاضر نشد. آقای حدادیان که ایران نبودند اما از مسئولان باشگاه هم نیامدند. حتی حاضر نشدند یک قران به من پول بدهند تا در ختم پدرم مشکلی نداشته باشم. نمی‌خواهم چیزی بگویم اما نساجی من را تنها گذاشت. از پولی که طلب داشتم انتظارم این بود که درصدی بدهند تا مشکلی نباشد اما آن‌ها از این کار هم دریغ کردند.

هافبک نساجی در خصوص فعالیتش در فصل آینده گفت: هیچ چیزی معلوم نیست. واقعا هواداران بزرگی داریم که به خاطر آن‌ها مانده‌ام. فعلا با هیچ باشگاهی صحبت نکردم تا این دو بازی باقی مانده هم تمام شود. ما باید تا آخر فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم و بعد از آن برای فصل آینده تصمیم بگیریم.

نساجی این هفته در دیدار حساسی به مصاف سپیدرود می‌رود. آبشک که سابقه بازی در این تیم را دارد درباره مسابقه یاد شده گفت: من اواخر بازی سپیدرود با نفت را دیدم. واقعا ناراحت کننده بود و آن‌ها مظلوم واقع شدند. شرایط داوری به ضرر تیم سابقم شد و به نوعی قربانی شرایط شدند.

به هر حال بازی حساسی داریم اما سپیدرود آنقدر توانایی دارد که در لیگ بماند. اول فصل یک سری اتفاقات رخ داد که بر خلاف هدف آن‌ها بود و فقط امیدوارم در لیگ بمانند. ما با تمام توان بازی می‌کنیم و امیدوارم همه چیز فوتبالی جلو برود و در نهایت تیم شهرم نیز ماندگار شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مجید جلالی صنعت نفت نفت صنعت نساجی عشق پول پدر فوت ایران بازی فصل آینده پول عشق فصل آینده مجید جلالی نفت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی که رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر را در اختیار دارد و برای رهایی از منطقه سقوط و نزدیک کردن فاصله امتیازی با تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان تلاش می‌کند، امروز در دیداری حساس در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف تراکتور می‌رود، اما پنج بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد.

محمود قائدرحمتی، هافبک جنگنده و سید محمداحسان حسینی، مدافع میانی نساجی مازندران که در این فصل نمایش خوبی داشتند، با آسیب دیدگی مواجه شدند و بازی امروز مقابل تراکتور را از دست داده‌اند.

جدا از این دو بازیکن تاثیرگذار نساجی که نمی‌توانند مقابل تراکتور به میدان بروند، سه مهره دیگر هم به دلیل محرومیت دور از فهرست هستند تا تقریبا نیمی از مهره‌های ساکت در اختیار او نباشند.

صابر حردانی، محمدرضا آزادی و وحید محمدزاده نیز که در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان به میدان رفتند، به دلیل دریافت اخطار در آن مسابقه 4 کارته شدند تا بازی امروز برابر تراکتور در ورزشگاه وطنی را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور