Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلبان دانشگاه آزاد شرکت کننده در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته برای دوره دکتری تخصصی سال ۹۸، براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تا ساعت ۲۴ فردا دوشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کرده و متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت دایر بودن رشته و ‏گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد‬ از طریق سامانه www.azmoon.org نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته اقدام کنند و سپس اطلاعات کارت اعتباری خریداری شده را به همراه شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور را برای ثبت‌نام به همراه داشته باشند.   زمان ثبت نام دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعداد‌های درخشان) نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ثبت انتخاب رشته دکتری 98 ثبت نام دوره دکتری تخصصی بدون آزمون دکتری 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه انتخاب رشته دکتری اصلاح شد

به گزارش قدس آنلاین، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای یاد شده  به اطلاع می رساند، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌ راهنمای فوق و مندرجات این اطلاعیه، تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری اصلاح شد
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد