Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  دکتر حسین فرشیدی ابراز کرد: بنده از این‌که در این محیط آرام، پربار و غنی علمی، مسئولیت دانشگاه را بر عهده گرفتم؛ دغدغه‌ی کمتری دارم، از همه‌ی شما عزیزان تقاضا دارم؛ کمک کنید تا بتوانیم شرایط این دانشگاه را ارتقا بخشیم. بی شک در این مسیر نیازمند رهنمودهای ارزشمند شما هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این اساتید هستند که دانشگاه را رو به جلو می برند. لذا بخشی از مسئولیت دانشگاه بر عهده اساتید است؛ پیشرفت ها و موفقیت های دانشگاه در زمینه های علمی و تحقیقاتی مرتبط با بهداشت و درمان که با ارزیابی پایان سال دانشگاه سنجیده می شود؛ از اقدامات و تلاش های اساتید دانشگاه است.

دکتر فرشیدی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با 290 نفر عضو هیئت علمی بعنوان یک دانشگاه تقریبا جوان از لحاظ آموزشی و رتبه هیئت علمی می باشد که توانسته موفقیت های بسیار خوبی در جهت ارتقاء سطح علمی و آموزشی کسب نماید.

وی با اشاره به موضوع ارتقاء فرآیندهای آموزش علوم پزشکی در دانشگاه، گفت: هرساله به افرادی که با انجام پژوهش در آموزش علوم پزشکی و یا با ارائه محصولات آموزشی مبتنی بر فناوری های نوین موجب ارتقا فرآیندهای آموزش علوم پزشکی می شوند هدایایی از سوی معاونت آموزشی دانشگاهها به عنوان فرایندهای برتر اهداء می شود؛ لذا امسال جمعا ۱۰ فرایند برتر در دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند که از این تعداد ۴ فرآیند به مرحله کشوری راه یافته بودند.

دکتر فرشیدی اضافه کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه با توجه به فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خود موجب ارتقای رتبه دانشگاه در نظام های رتبه بندی دانشگاهی ملی و بین المللی می شوند. با توجه به اهمیت جایگاه دانشگاه در این نظامها معاونت آموزشی به منظور تقدیر از اساتید هر ساله در روز استاد از این افراد قدردانی می نماید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در سال های اخیر تعداد زیادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه از استادیاری به دانشیاری و همچنین تعدادی نیز به استاد تمامی ارتقاء پیدا کردند. امسال از ۲۲ عضو هیات علمی که از مربی به استادیاری (۸ نفر)، استادیاری به دانشیاری (۱۳ نفر) و از دانشیاری به استادی(۱ نفر) ارتقا یافته بودند تجلیل شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاد شهید مرتضی مطهری دانشگاه علوم پزشکی معلم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان زیر یکسال طی ماه جاری در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی و همچنین واکسن پنوموکوک در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش