Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم مستند «۳۳۰ سی سی خاطره» به کارگردانی هنرمند استان مرکزی در دو جشنواره ملی و بین المللی حایز کسب رتبه های برتر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، فیلم مستند «330 سی سی خاطره» در دو جشنواره ملی و بین المللی حایز کسب رتبه های برتر شد؛ این فیلم  به کارگردانی «الهام معروفی» و تهیه کنندگی منطقه آزاد اروند و همکاری انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اراک، عنوان بهترین کارگردانی مستند در نهمین جشنواره بین المللی فیلم «وارش» در بابل را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 همچنین فیلم  مستند«330 سی سی خاطره» در هشتمین جشنواره فیلم و عکس «نماز و نیایش به روایت دوربین»  در شهر مقدس قم عنوان بهترین تحقیق و پژوهش را از آن خود کرد.

 

 

الهام معروفی ازدانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اراک است که دوره های فیلم سازی را در این دفتر گذرانده.

 

 

معروفی بعد از دریافت جایزه اش در نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش عنوان کرد: از مردم مظلوم جنوب و خوزستان یاد می کنم که درگیر سیل بودند و شاید برای ما این غم قابل درک نباشد که آن ها یکبار زندگی شان را در جنگ از دست داده اند و بار دیگر در سیل؛ وی از مهرداد اسکویی، محمدرضا اصلانی، ابراهیم مختاری و پیشکسوتان مستند تشکر کرد.

 

 

اهداف و رویکرد نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش با اهداف تقویت و حمایت از آثار و فیلم هایی با محوریت مردم شناسی و تاکید بر موضوع فرهنگ عامه، ارتباط موثر با فعالان عرصه فیلم کوتاه داستانی ، مستند و پویانمایی ومعرفی چهره های خلاق به عرصه سینمای ملی، ارتباط با فیلمسازان کشورهای حاشیه دریای کاسپین وحوزه تمدنی میراث مشترک به منظور دستیابی به تحولات نوین بین منطقه ای و با محورهای سنتهای رفتاری، سنتهای گفتاری و سنتهای زیستی برگزار شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مرحله کشوری مشهد روز معلم سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ماه رمضان ماه مبارک رمضان مسجد تکریم و معارفه روزنامه فیلم مستند معرفی برترین ها جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه

مراسم یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در کلیسای سرکیس مقدس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074374 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • جزییات جشنواره عکس نیکوکاری تشریح شد