Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:02:37 GMT

صلاح مصدوم شد/ احتمال غیبت ستاره مصری برابر بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۶۹۴۹

صلاح مصدوم شد/ احتمال غیبت ستاره مصری برابر بارسلونا

ستاره مصری تیم لیورپول در دیدار حساس برابر نیوکاسل مصدوم شد تا حضورش در بازی برابر بارسلونا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادامه یافت که در آن لیورپول در خانه نیوکاسل با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد. به این ترتیب سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به هفته آخر کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد صلاح در این دیدار موفق شد ۲۶ گل فصل خود را به ثمر برساند تا بهترین گلزن این فصل قرمزها باشد. غیبت او در بازی برگشت برابر بارسلونا بدبیاری بزرگی برای کلوپ و تیمش خواهد بود چرا که روبرتو فیرمینو برزیلی نیز مصدوم است و هنوز شرایط بازی کامل برای تیمش را ندارد.

یورگن کلوپ درباره مصدومیت صلاح گفت: او برخورد بدی با دروازه‌بان حریف داشت و از ناحیه سر دچار مصدومیت شد. وقتی بازی تمام شد او در رختکن بازی را از تلویزیون دیده بود. ما تابع نظر دکترهای تیم خواهیم بود ولی فکر می‌کنم او بتواند برابر بارسلونا به میدان برود ولی درباره فیرمینو باید بگویم امیدوار نیستم او به بازی سه‌شنبه برسد و احتمالاً او را در اختیار نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال لیورپول انگلیس محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!

به گزارش "ورزش سه"، شکست بارسلونا برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث عصبانیت گوندوگان و مطرح کردن صحبت‌هایی از سوی او شد که به مذاق دیگر بازیکنان این تیم خوش نیامد.

این ستاره آلمانی که در پنجره نقل و انتقالاتی سال گذشته از منچستر سیتی به بارسلونا پیوست پس از این بازی مدعی شده بود که تصمیم آرائوخو برای خطا روی بازیکن حریف اشتباه بود و ۱۰ نفره شدن بارسا ضربه جبران ناپذیری به این تیم زد و شاید بهتر بود که او این فرصت را به دروازه‌بان تیم می‌داد که این توپ را مهار کند.

مطرح کردن این انتقادهای تند از سوی این بازیکن باعث شد که دیگر بازیکنان بارسلونا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و افرادی مانند سرخی روبرتو و ژول کنده با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی بر حفظ اتحاد درون تیم تاکید کردند.

حالا نشریه موندو دیپورتیوو خبر داده است که گوندوگان قصد نداشت که به صورت خاص آرائوخو را هدف صحبت‌هایش قرار دهد و از اینکه چنین جوی ایجاد شده ناراحت و پشیمان است. او قصد دارد که به زودی صحبتی خصوصی با این هم تیمی‌اش داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که سوتفاهمی بین آنها وجود ندارد. این بازیکن حتی آماده است تا در صورتی که مصاحبه‌ای پیش از بازی برابر رئال مادرید انجام شود به صورت علنی درباره این موضوع توضیح دهد و از آرائوخو عذرخواهی کند.

دیگر خبرها

  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ