Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام الهیاری، از انتخاب مدیر دبیرستان قرآنی «حضرت زینب (س)» مکتب القرآن «ثارالله (ع)» به عنوان مدیر معلم نمونه شهرستان لامرد از سوی آموزش و پروش فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الاسلام محمد الهیاری»، از انتخاب مدیر دبیرستان قرآنی «حضرت زینب (س)» مکتب القرآن «ثارالله (ع)» به عنوان مدیر معلم نمونه شهرستان لامرد از سوی آموزش و پروش فارس خبر داد و گفت: در اولین سال راه اندازی دبیرستان قرآنی «حضرت زینب (س)» کسب این موفقیت توسط این بانوی فرهیخته نشان از توان بالای مدیریتی و سطح کیفیت علمی فرهنگی کادر آموزشی و اجرایی این مرکز علمی و فرهنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» افزود: کلیه استانداردهای عمرانی، علمی، آموزشی و فرهنگی در دبیرستان قرآنی «حضرت زینب (س)» به شکل تخصصی به اجرا درآمده است و کلاس های علمی و فرهنگی و همچنین فوق برنامه در این مرکز جهت ارتقاء سطح کیفی دانش آموزان برگزار می شود.

 

وی با تقدیر و تشکر به سرکار خانم رباب شاهینی، مدیر این دبیرستان قرآنی، موفقیت وی را در کسب مدیر معلم نمونه شهرستان لامرد ازسوی آموزش و پرورش را تبریک گفت، اضافه کرد: موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» با دارابودن مدارس پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول و دوم یکی بهترین مرکزهای علمی و آموزشی استان فارس محسوب می شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه روز معلم سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مراسم افتتاحیه ماه رمضان مسجد ماه مبارک رمضان بیانیه گام دوم انقلاب مرحله کشوری خبرگزاری شبستان لامرد مکتب القرآن مکتب القرآن فارس مکتب القرآن ثارالله ع شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت:  بنا بر اعلام کارشناسان این سازمان باران و سیل اخیر به گندم زارها، صیفی جات، جاده‌های بین مزارع و چندین قنات در لامرد خسارت وارد کرده است.  

علیرضا محمدی افزود: بیش از ۷۰ درصد این خسارات به کشاورزان بخش اشکنان این شهرستان بود.
رییس جهاد کشاورزی لامرد بیان کرد: در بارش‌های ۲۸ فروردین بیش از ۸۴ میلی متر بارش در ایستگاه باران سنجی جهاد کشاورزی اشکنان ثبت شد.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • این افراد معلم می‌شوند
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز