Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول از دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی در یک مراسم عروسی در شهر میانرود دزفول خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ حسین عیدی اظهار داشت: در پی درگیری و تیراندزای در شهر میانرود دزفول که شامگاه روز جمعه به وقوع پیوست تعدادی از شهروندان مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی، تعدادی از میهمانان که سابقه اختلاف قبلی با همدیگر داشتند با سلاح سرد و اسلحه کلاش با همدیگر درگیر و اقدام به تیراندازی کرده اند.

سرهنگ عیدی خاطرنشان کرد: به دنبال این تیراندازی ۶ نفر زخمی شدند که پس از انتقال مجروحان به بیمارستان یک نفر از آن‌ها فوت و ۵ نفر دیگر هم اکنون تحت مداوا هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور به موقوع پلیس در محل حادثه، ۱۱ نفر از منازعان دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری سایر عاملان که این حادثه را رقم زدند با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران عیدی دستگیری جمعه دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد

 

به گزارش تابناک، سرهنگ  فرهاد آراوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستاهای فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد 2 برادر که در مناطق کوهستانی بوده‌اند و پدرشان نیز در همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود آغاز کردند.

آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ کدخدامنشی و میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی