Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:59:04 GMT

مورینیو و پیشنهاد کار در «جالوروسی»

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۷۲۹۶

مورینیو و پیشنهاد کار در «جالوروسی»

به گزارش خبرگزاری مهر، ژوزه مورینیو از ماه دسامبر که از تیم فوتبال منچستریونایتد اخراج شده تا به حال بدون تیم است و گفته می‌شود این شانس را دارد تا به عنوان سرمربی تیم فوتبال رم دوباره به دنیای مربی‌گری بازگردد.

البته این مربی ۵۶ ساله مایل است کمی دست نگه دارد تا تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود، مخصوصاً که وضعیت توماس توخل در پاری‌سن ژرمن خوب نیست و شاید این مربی اخراج شود، به همین دلیل مورینیو امید دارد بتواند جانشین او در تیم پاریسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مدیر برنامه‌های مورینیو با او مخالف است و معتقد است سرمربی پرتغالی باید هرچه سریع‌‎تر به دنیای مربی‌گری بازگردد و کارش را شروع کند. مورینیو توانسته بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ با اینتر خوب کار کند و به همین دلیل سابقه کار در لیگ ایتالیا را هم دارد.

به غیر از رم، اینتر هم به دنبال کار با این مربی است، اما خود سرمربی پرتغالی اعلام کرده تصمیم ندارد به این تیم بازگردد. اینتر بعد از ناامید شدن از مورینیو تمرکزش را روی جذب آنتونیو کونته گذاشته است و حالا این رم است که برای به خدمت گرفتن آقای خاص تلاش می‌کند.

کد خبر 4608173

منبع: مهر

کلیدواژه: خوزه مورینیو آ اس رم تیم فوتبال اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، فاش کرد که لاتزیو را پس از شکار غیرقانونی سیمونه اینزاگی، که قبل از دربی اسکودتو، "خود را یک مربی برنده است" "عصبانی" کرد.

اینتر امشب در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفته و در صورت برد در این بازی قهرمانی در سری A را قطعی می‌کند.

ماروتا به دازن گفت:"ما این هدف تاریخی را داریم و روی دستیابی به بیستمین اسکودتو تاریخ اینتر متمرکز هستیم. اگر قرار باشد امشب قهرمان شویم، مانند گیلاس روی کیک خواهد بود، اما همانطور که مربی گفت، ما عجله نداریم که در دربی این اتفاق بیفتد، بلکه مصمم هستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و یک نتیجه عالی بگیریم."

این اولین قهرمانی اینزاگی در سری A به عنوان مربی خواهد بود. وقتی آنتونیو کونته پس از کسب عنوان قهرمانی اینتر را ترک کرد، چگونه اینزاگی را انتخاب کردید؟

این تصمیمی بود که همه ما گرفته بودیم. او در دید بسیاری از باشگاه‌ها قرار داشت و در لاتزیو ثابت کرد که به عنوان یک مربی جوان در حال رشد و پیشرفت است. شب بسیار حساسی بود چون، کلودیو لوتیتو، مالک لاتزیو، بسیار عصبانی شد. اینزاگی ثابت کرده است که یک مربی برنده است و این را نباید دست کم گرفت. این دوران تازه شروع شده، می‌خواهیم نتایج مهمی بگیریم که مناسب تاریخ این باشگاه است. من به لیگ قهرمانان و همچنین جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنم. اینتر به جایگاهی که به آن تعلق دارد، بازگشته و ما به آن افتخار می‌کنیم. صادقانه بگویم، انتظار نداشتم تجربه‌ام در اینتر اینقدر عالی و سرشار از موفقیت باشد. از کونته تا اینزاگی، ما همیشه یک باشگاه بسیار قوی را پشت سر خود داشته‌ایم و یک گروه کاری نمونه در پشت صحنه ایجاد کردیم که طبیعتا به تیم کمک کرد.

دیگر خبرها

  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • افزایش ۳برابر قرارداد اوسمار! بازی دلالان در پرسپولیس
  • توفان سپاهان و تراکتور در نقل و انتقالات!