Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@17:34:59 GMT

تجلیل از خانواده شهید فرهنگی لرستان به‌مناسبت هفته معلم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۷۴۸۲

تجلیل از خانواده شهید فرهنگی لرستان به‌مناسبت هفته معلم

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان شنبه، چهاردهم اردیبهشت با همراهی معاونین خود، طی مراسمی نمادین با حضور در منزل فرهنگی شهید فتح‌الله رشنو باباخانی از مقام شامخ شهدای فرهنگی تجلیل کرد.
زینی‌وند مقدم گفت: شهدای فرهنگی با تقدیم بزرگ‌ترین سرمایه وجودی خویش، جان شیرین خود را در راه آب و خاک و عزت و افتخار ایران اسلامی تقدیم کرده که هم به‌دلیل این ایثار و هم به‌دلیل معلم بودن وظیفه خود دانستیم که در هفته بزرگداشت مقام معلم به محضر ارزشمند خانواده شهدا شرفیاب شده و ادای احترام کنیم و از نزدیک در جریان وضعیت خانواده شهدای فرهنگی قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان
ملاقات با خانواده شهدا را مایه خیر و برکت و عزت و سربلندی عموم دانست و افزود: مسئولین در دیدار با خانواده معظم شهدا روحیه گرفته و با تجدید قوا در راه خدمت ارزشمند و خطیری که شهیدان والامقام در پیش روی ما گذاشته‌اند، قدم می‌گذارند.
همچنین، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به‌مناسبت بزرگداشت هفته معلم با همراهی معاونین خود با حضور در منزل حسین مهرداد، پیشکسوت فرهنگی، محقق، نویسنده، روانشناس و مدرس دانشگاه‌های استان لرستان طی مراسمی نمادین از مقام شامخ معلم تجلیل کرد.
وی در این دیدار، گفت: دکتر مهرداد نمونه یک معلم واقعی است که بهترین لحظات عمر خود را در راه تعلیم و تربیت سپری کرده و همچنان در راه تربیت نسل آینده و اعتلای آموزش و پرورش فعالیت دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این با اهدای لوح سپاس از زحمات و حمایت‌های حسین مهرداد، پیشکسوت فرهنگی لرستان تقدیر کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی شهید فرهنگی لرستان هفته معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود