Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مسعود رحیمی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: نیکوکاران دزفول ۲۷ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷ به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

وی با اشاره به تعداد محسنین در این شهرستان افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ حامی در شهرستان حمایت از یکهزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد  دزفول را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی ادامه داد: طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانوار‌های نیازمند در کمیته امداد اجرا می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول افزود: همه ساله تعداد زیادی از هموطنان خیر و نیکوکار با ثبت نام در این طرح به ویژه در ماه مبارک رمضان به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می‌پردازند و بسیاری از حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی از طریق کمک‌های کالایی شامل تامین سبد غذایی در ماه مبارک رمضان، پوشاک و جهیزیه و همچنین رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن، فرهنگی و آموزشی فرزندان معنوی خود را حمایت می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: خیران و حامیان نیکوکار می‌توانند در ماه رمضان سال جاری با مراجعه به دفتر کمیته امداد در شهرستان دزفول یا شماره گیری ۰۶۱۴۲۲۶۲۱۴۰ در این امر خداپسندانه شرکت کنند و کمک‌های خود را به دست ایتام و نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

انتهای پیام/م

حمایت از محسنین در دزفول

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد