Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@16:30:57 GMT

چاره اندیشی های واقع گرایانه برای معمای جدید استقراء

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۷۷۰۴

چاره اندیشی های واقع گرایانه برای معمای جدید استقراء

چاره اندیشی های واقع گرایانه برای معمای جدید استقراء به میزبانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشهنشست چاره اندیشی های واقع گرایانه برای معمای جدید استقرا، امروز (یکشنبه، ۱۵ ادریبهشت) با سخنرانی «محمدمهدی هاتف» در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نشست از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در ساختمان خیابان کریمخانه زند، این پژوهشگاه برپا می شود.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان نماز جمعه روز معلم مرحله کشوری مشهد مراسم افتتاحیه ماه رمضان خطبه های نماز جمعه فضای مجازی شهید مطهری واقع گرایی استقرار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نخستین نشست هم اندیشی مدیران شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳ با حضور ابوالقاسم محی الدینی شهردار، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین شهرداری، مدیران مناطق پنجگانه، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ستادی شهرداری برگزار شد که ضمن بررسی عملکرد سال گذشته شهرداری، بر تسریع در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های سال جاری تأکید شد.   شهردار یزد در این نشست ضمن بررسی مطالب ارائه شده، از مدیران شهرداری خواست تا با برنامه ریزی دقیق در زمینه اجرای برنامه‌ها و مرتفع ساختن مسائل و مشکلات مربوطه و عملکرد مطلوبتر از قبل، موجبات رضایتمندی شهروندان و در نتیجه رضای خدا را فراهم سازند.   وی با بیان این که هدف اصلی خدمت ما جلب رضایت شهروندان است، تصریح کرد: بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان دارالعباده، هیچ فعالیت و خدمتی مؤثر و مفید واقع نخواهد شد، لذا همکاران ما در شهرداری، توجه به این اصل مهم را باید الگو و سرمشق فعالیت‌های خود قرار دهند.   عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست اظهار کرد: بحمدالله سال گذشته مجموعه شهرداری توانست موفقیت‌های چشمگیری کسب کند و ما رجاء واثق داریم تا در سال جدید که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، بتوانیم خدمات بیشتری را به شهروندان، ارائه دهیم.   وی تأکید کرد: تمامی معاونت ها، مدیران مناطق پنجگانه، رؤسای سازمان‌های تابعه و مدیران واحد‌های مربوطه با تمامی توان خود، برای تحقق اهداف عالیه شهرداری اقدام نموده و به وظایف مربوطه، هوشیارانه عمل کنند.   رئیس شورای اسلامی شهر یزد همچنین تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان را از مهمترین وظایف برشمرد و خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این مهم کارکنان باید نهایت تلاش و پشتکار خود را به کار گیرند.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • رسیدگی به فرونشست یکی از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی است
  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی
  • سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • ایمانی پور: سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد