Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدیه سازمان بسیج مستضعفین به دست امیرحسین عرب دانش‌آموز سیرجانی که در مسابقات جهانی کاراته از رقابت با نوجوان صهیونیست امتناع کرده بود، توسط رئیس بسیج دانش‌آموزی به او اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سه‌شنبه هفته گذشته خبر امتناع دانش‌آموز ایرانی از رقابت با حریفی به نمایندگی از رژیم اشغالگر قدس در خبرگزاری فارس منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نوجوان غیور ایرانی به خبرنگار فارس گفته بود برای شرکت در این مسابقات از سوی جایی حمایت نشده و با هزینه‌های شخصی در این مسابقات شرکت کرده است.

عصر همان روز سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با تحسین اقدام نوجوان سیرجانی که در مسابقات جهانی کاراته از رقابت با نوجوان صهیونیست انصراف داده و به رتبه دوم مسابقات بسنده کرده است، اظهار داشت: «به پاس این اقدام ارزنده، تمام هزینه هایی که این دانش‌آموز برای شرکت در این مسابقات انجام داده است توسط بسیج به وی هدیه خواهد شد». 

غیب پرور افزود: «کشور ایران به وجود نوجوانان و جوانان آگاه و با بصیرتی چون امیرحسین، به خود می‌بالد و مفتخر است که آینده‌سازان شایسته‌ای را برای ساختن فردای ایران تربیت کرده است».

وعده رئیس سازمان بسیج مستضعفین چند روز بعد محقق شد و سرهنگ علی صابرماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با حضور در دبیرستان پسرانه ابن سینا سیرجان از او امیرحسین عرب» تجلیل کرد و هدیه سردار غیب‌پرور را به دستش رساند.

امیر حسین عرب دانش‌آموز 16 ساله و اهل سیرجان از توابع استان کرمان که از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز هست در مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته IFK کاپ اروپا ۲۰۱۸ بلغارستان از رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی انصراف و به مقام دوم مسابقات بسنده کرد.

امیرحسین عرب در بخشی از مصاحبه اش با فارس گفته بود: پس از انصرافم از مسابقه، نوجوان صهیونیست نزدیکم آمد و گفت «این مدال طلا حق توست» من هم گفتم «اگر به حق و حقوق پایبند هستید، حق و حقوقی که 70 سال است از مردم فلسطین ضایع می‌کنید را به آنها پس بدهید».

امیرحسین عرب، چندی پیش از سوی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، چقیه رهبر معظم انقلاب را دریافت کرد؛ او در این خصوص گفته است: «هنوز به آرزویم نرسیدم ، خیلی دلم می‌خواهد حالا که چفیه رهبر معظم انقلاب را هدیه گرفتم از نزدیک رهبر عزیزتر از جانم را هم ببینم».


منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم

لحظاتی از شعرخوانی یک معلم در دیدار شب گذشته جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) را در این ویدئو ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • رنکِ نخست تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی
  • رنکِ اول تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم