Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@10:58:34 GMT

راه اندازی نخستین پیست اسکیت روی یخ ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۸۳۰۳

پیست اسکیت روی یخ در مجموعه اسکیت روی یخ ایران با برگزاری اردوی تیم ملی، آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کاوه صدقی،  سرمربی تیم های ملی اسکیت درباره این پیست توضیح داد: وقتی 30 سال پیش و در سال 69 وارد اسکیت شدم، همواره من و تمامی جامعه اسکیت ایران، آرزویی در سر داشتیم. 30 سال یک آرزو را دنبال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی بازیکنان رولر اسکیت، ورزش خودشان را با آرزو اسکیت کردن بر روی یخ ادامه دادند که امروز این آرزو برآورده شد. وی ادامه داد:  3 سال پیش تیم اسکیت هاکی روی یخ ما در بازی‎های آسیایی زمستانی ژاپن شرکت کرد. در شرایطی که زمین یخی نداشتیم به این رویداد رفتیم و متاسفانه موفقیتی هم حاصل نشد؛ اما امروز بازیکنان ما در رشته اینلاین هاکی این فرصت را دارند که بتوانند در هاکی روی یخ، ورزش خودشان را ادامه بدهند. هاکی روی یخ فدراسیون جهانی مجزا دارد و یک رشته المپیکی است.  صدقی تاکید کرد: برنامه بعدی ما در پیست ایس باکس این است که تورنمتی بین‎المللی را یک هفته بعد از عید سعید قطر میزبانی کنیم. از برخی کشورهای آسیایی و اروپایی برای حضور در این رقابت چهار جانبه دعوت کرده ایم.  در این مسابقات هم به صورت رسمی از تیم ملی ایران رونمایی خواهد شد.  امروز نخستین تمرین تیم ملی برگزار شد و البته این نکته را نباید فراموش کرد که تعداد زیادی از بازیکنان ایران در کشورهای دیگر زندگی و در لیگ‎های معتبر دنیا شاغل هستند. این نفرات در مسابقات پیش رو به تیم ما خواهند پیوست.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیست اسکیت یخ تیم ملی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز مسابقات قهرمانی اسکیت کشور به دختر بجنوردی رسید

مجید صابری‌راد در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان به میزبانی شهر اراک در بخش بانوان و در مواد ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

رئیس هیأت اسکیت خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: نازنین ادبی دختر بجنوردی موفق شد در ماده ۵۰۰ متر به مدال برنز این رقابت‌ها رسید.

کد خبر 6083226

دیگر خبرها

  • مدال برنز مسابقات قهرمانی اسکیت کشور به دختر بجنوردی رسید
  • پیاده‌راه فردوسی‌ سنندج یا پیست‌ موتورسواری؟!
  • تیم آیس باکس مغلوب ازبکستان شد
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران