Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@23:47:23 GMT

چمدان و کوله پشتی این دو یار جدا ناشدنی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۸۶۹۱

چمدان و کیف کوله پشتی لپ تاپ دو یار جدا ناشدنی می باشند که خاطرات زیادی را برای ما زنده می کنند. اولین سفر عاشقانه ای که داشته ایم ، اولین سفر زیارتی که انجام داده ایم ، اولین اردوی که در دوران مدرسه با دوستان خود رفته ایم و … همگی یادآور خاطرات می باشد. کوله پشتی و چمدان به عنوان دو عضو جدایی ناپذیر در زندگی ما می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوله پشتی هایی که وسایل مورد نیاز خود را برای حمل و نقل آسان درون آن قرار می دهیم و چمدان هایی که در سفرهای مختلف از آن استفاده می کنیم همگی یادآور خاطرات خوش می باشد. برای اینکه بتوانیم خاطرات بهتری را تجربه کنیم قطعا بهتر است هنگام خرید کوله پشتی و چمدان دقت لازم را داشته باشیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب ها را داشته باشیم. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که می خواهید چمدان و کوله مناسب خود را انتخاب کنید به شما توصیه می کنیم تا انتهای نوشته با ما همراه باشید.

انواع کوله پشتی

چندین سال قبل اگر می خواستیم در مورد خرید کوله پشتی صحبت کنیم انتخاب های زیادی نداشتیم اما امروزه در سالیان نه چندان دور کوله پشتی ها دارای تنوع زیادی شده اند. رنگ ها و طرح های مختلف کوله پشتی باعث شده است تا انتخاب کمی دشوار شود. طراحان خوش ذوق با طراحی های مختلف خود توانسته اند نیازهای مختلف مشتریان را در نظر بگیرند. کوله پشتی های دخترانه با رنگ های جذاب و مورد علاقه ی خانم ها تولید شده است. کسانی که به کوهنوردی علاقه مند می باشند می توانند کوله پشتی مناسب ورزش را انتخاب کنند. دانشجویانی که علاقه ی زیادی به حمل کوله پشتی دارند می توانند با توجه به نیاز خود کوله هایی را انتخاب کنند که مناسب آنها می باشد. طراحی کوله ها بسته به نیاز هر شخص متفاوت می باشد. همین امر شاید کمی انتخاب را دشوار کند.

کوله پشتی دخترانه

کوله پشتی فوروارد تولید شده برای دختران دارای وزن سبک تری نسبت به سایر کوله پشتی ها می باشد ، همچنین این نوع از کوله پشتی ها جادار می باشد. سبک بودن کوله پشتی باعث می شود تا فشار زیادی به کمر و عضلات بانوان وارد نشود. کوله پشتی دخترانه از رنگ بندی مختلف تشکیل شده است. جیب های ریز زیادی در اطراف کوله پشتی برای قرار دادن لوازم مورد نیاز دختران وجود دارد.

کوله پشتی کوهنوردی

کوله پشتی های مخصوص کوهنوردی دارای طراحی خاصی می باشد. این کوله پشتی ها ضدآب می باشند چرا که تغییرات آب و هوایی در کوه زیاد می باشد. دارای بند های خاصی برای قفل کردن کوله می باشد. پارچه استفاده شده در این کوله دارای وزن کمی بوده تا طی کردن مسیر کوه برای کوهنورد دشوار نباشد. سبک بودن کوله باعث می شود تا آسیب جدی به کمر ورزشکار وارد نشود. بالا رفتن از کوه همیشه سخت بوده است اگر کوله همراه شما باشد این امر دشوار می شود پس می بایست کوله دارای ویژگی های مناسب برای کوهنوردی باشد. با توجه به جنسیت شما می توانید کوله مناسب را انتخاب کنید. کوله های کوهنوردی نیز دارای جیب های زیادی می باشد.

کوله پشتی دانشجویی

کوله دانشجویی این روزها طرفداران زیادی دارد چرا که حمل لوازم مورد نظر دانشجویان توسط کوله به راحتی انجام می شود. جنس پارچه ، وزن ، حجم و جیب های کوله هر کدام می تواند برای انتخاب کوله مناسب دانشجویی مدنظر قرار گیرد. برخی دانشجویان لپ تاپ خود را به دانشگاه می برند که این امر نشانگر آن است که کوله پشتی باید دارای فضای لازم برای حمل لوازم مورد نیاز دانشجو باشد. کوله پشتی دارای بندهای مناسب برای حمل راحت تر می باشد.

خرید کوله پشتی  و کیف های لپ تاپ

همانطور که عنوان شد برای خرید کوله پشتی و کیف لپ تاپ شما می بایست ابتدا نیاز خود را مشخص کنید. کوله پشتی هایی که برای دانشگاه استفاده می کنید قطعا مناسب کوهنوردی نیست. برای فعالیت های کوهنوردی می بایست کوله مناسب کوهنوردی تهیه کنید. همین موضوع بالعکس نیز صادق است. کوله پشتی کوهنوردی مناسب دانشگاه نیست. هیچ وقت به سراغ خرید کوله پشتی ارزان نباشید چرا که شما می بایست سلامت بدن خود را تضمین کنید. استفاده از کوله پشتی های بی نام و نشان سلامت شما را تهدید می کند.

 

انواع چمدان

علاوه بر کوله پشتی شما می توانید چمدان تهیه کنید. چمدان وسیله ای است که برای حمل لباس و سایر لوازم مورد نیاز شما به کار می رود. انواع مختلفی از چمدان در بازار وجود دارد ، چمدان مسافرتی، چمدان عروس، چمدان چرخدار، چمدان کودکانه و چمدان خلبانی از انواع مختلف چمدان می باشد. هر کدام از چمدان ها بسته به نیاز شخص خریداری می شود. به عنوان نمونه چمدان های چرخ دار دارای حمل راحت تری نسبت به سایر انواع چمدان ها می باشد. چمدان مخصوص عروس باید دارای شکل و شمایل جالب تری باشد. علاوه بر موارد گفته شده جادار بودن چمدان از نکات مهم در هنگام خرید می باشد که شما می بایست به آن توجه کنید. چمدان باید دارای فضاهای گوناگون برای تفکیک وسایل مورد نیاز شما باشد. چمدان های کودکان باید دارای طراحی لطیف و کودکانه باشد.

خرید چمدان

اگر شما طبق گفته های بالا و همچنین نیاز خود خرید چمدان را انجام دهید قطعا تا چندین سال از خرید چمدان جدید بی نیاز خواهید شد. شما به عنوان مثال برای خرید یک چمدان مسافرتی باید بدانید سفر شما به صورت شخصی انجام می شود یا خانوادگی ، سفر شما هوایی است یا زمینی. اگر سفر شما خانوادگی باشد می بایست لوازم زیادی درون آن قرار دهید. جادار بودن چمدان در این مورد بسیار مهم می باشد. اگر به صورت شخصی قصد سفر دارید بسته به نیاز و سلیقه ی خود می توانید چمدان را انتخاب کنید. چمدان یک نفر می بایست دارای جیب های مختلف باشد تا شما بتوانید لوازم شخصی خود را درون آن قرار دهید. بهتر است شما قبل از انتخاب چمدان نیاز خود را اولویت قرار دهید. برای کسانی که سفرهای زیادی دارند و برای افرادی که خلبان هستند خرید چمدان خلبانی مناسب است.

بهترین چمدان مسافرتی

به جرات می توان گفت بهترین چمدان های مسافرتی الزاما گران ترین آنها نمی باشند. بهترین چمدان مسافرتی توسط شخص خود شما تعیین می شود. شما می بایست در هنگام خرید به کیفی و دوام و زیبایی چمدان توجه کنید. همچنین راحتی حمل و جابه جا شدن با چمدان از دیگر معیارهای انتخاب می باشد. چمدان باید دارای فضای زیادی باشد تا شما بتوانید لوازم خود را درون آن قرار دهید. ارگونومیک طراحی شده در چمدان از مواردی است که باید به آن توجه کنید.

کیف دستی

کیف دستی زیادی تولید شده است که هر کدام با توجه به سلیقه ی شخص خریداری می شود. کیف های مردانه ، کیف های زنانه ، کیف مجلسی و … از انواع کیف های دستی می باشد. کیف های دستی همانطور که از نام آن پیداست برای حمل لوازم دم دستی مانند کارت بانکی ، پول ، گوشی همراه و … استفاده می شود. کیف های دستی در سایزهای مختلف بزرگ و کوچک در بازار وجود دارد ، اما طبق عرف برای کیف های دستی انتخاب سایز کوچک مناسب است. شما برای مهمانی می توانید کیف دستی استفاده کنید. اگر برای مهمانی لوازم زیادی دارید که می بایست حمل شود دیگر استفاده از کیف دستی مناسب نیست.

کیف دوشی

کیف های دوشی نیز به مانند کیف های دستی در انواع مختلف زنانه و مردانه تولید شده است. یکی از مزایای کیف های دوشی آزاد ماندن دست ها می باشد که شما می توانید از دست های خود استفاده کنید. نکته حائز اهمیت در این بخش این است که کیف دوشی نباید زیاد سنگین باشد چرا که باعث آسیب رسیدن به شانه و کتف می شود. کیف های دوشی زنانه معمولا ظریف تر و جمع و جورتر می باشد و جنس آن لطیف تر است. بندهای استفاده شده در کیف های دوشی باید قابل تنظیم برای هر جثه ای باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تغییرات آب و هوایی زیبایی لپ تاپ مدرسه وزن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای شعرا

  کوله به دوش و هندزفری به گوش، طوری‌ که انگار تنها هدف بیرون آمدنم از خانه پیاده‌روی بوده، طولانی و بی‌هدف زیر سایه‌ درختان بی‌‌برگ قدم می‌زدم که عطر قهوه‌ اولین کافه‌ای که از کنارش رد می‌شدم، با صندلی‌های رنگی که کنار در ورودی گذاشته شده بود، توجهم را جلب کرد. خیلی کوتاه نگاهی به داخل کافه انداختم. عکس شاعران روی دیوارِ ساده‌‌ کافه، به قدری برایم دلچسب بود که نیاز نباشد به چیز دیگری توجه کنم و وارد شوم و پشت میز کوچکی، کنار همان قاب عکس‌ها بنشینم و حتی وقتی منوی بدون قیمت را دیدم، نظرم در رابطه با کافه‌اش تغییری نکند.تا سفارشم آماده شود، لپ‌تاپ را از کوله بیرون آوردم و روی میز گذاشتم تا آخرین بخش‌های تحقیقم را انجام دهم اما هر چقدر تمرکز می‌کردم، با خواندن نهایتا دو خط از مطلب حواسم پرت آهنگی می‌شد که در کافه با صدای بلند پخش می‌شد.تازه تلاش‌هایم برای کنار آمدن با صدای بلند آهنگ جواب می‌داد که سروصدای بازی مافیا هم اضافه شد و کلا از انجام‌دادن کار منصرفم کرد.من به‌تنهایی شرمنده‌ چهره‌های روی دیواری بودم که از آنها فقط برای زیباسازی فضا یا حتی بدتر، برای خالی‌نبودن محیطی استفاده می‌شد که هیچ درکی از آنها نداشتند. وقتی هم که سفارشم را حساب کردم و از آنجا بیرون آمدم، با دیدن قیمت روی رسید متوجه شدم هیچ‌وقت ظاهر یک کافه، دلیل قابل قبولی برای منوی بدون قیمتش نیست.

دیگر خبرها

  • روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست
  • مافیای شعرا
  • خلاقیت کیف "سامسونیت" در فروشگاهش (عکس)