Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول (خوزستان) از دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی در یک مراسم عروسی در شهر میانرود این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین عیدی اظهار کرد: در پی درگیری و تیراندزای در یک مراسم عروسی در شهر میانرود دزفول که شامگاه جمعه رخ داد، تعدادی از شهروندان مجروح شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی، تعدادی از میهمانان که سابقه اختلاف قبلی داشته‌اند، با سلاح سرد و اسلحه کلاش با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیدی خاطرنشان کرد: در پی این تیراندازی ۶ نفر زخمی شدند که پس از انتقال مجروحان به بیمارستان یک نفر از آنها فوت و پنج نفر دیگر هم‌اکنون تحت مداوا هستند.

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول ادامه داد: با حضور به موقوع پلیس در محل حادثه، ۱۱ نفر از منازعان دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری سایر عاملان که این حادثه را رقم زدند با جدیت ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: درگیری مسلحانه عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان جنایت هولناک در بوستان نهج البلاغه

رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زورگیران اتباع خارجی در غرب استان تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولی پور گودرزی؛  رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ،  اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته در پی وقوع یک فقره زورگیری منجر به قتل در محدوده بوستان "نهج البلاغه" تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با اعزام به محل وقوع جرم و بررسی صحنه دریافتند؛ یک مرد به همراه نامزد خود در حال قدم زدن در بوستان بوده که 4 سارق زورگیر به محض مشاهده این 2 سریعا به سمتشان حمله ور و پس از درگیری با مقتول وی را به قتل رسانده و یک دستگاه گوشی هوشمند از مقتول و یک رشته طلا از نامزد وی به سرقت برده اند.این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با تن پیمایی از مقتول آثار جراحت در قسمت مچ و تعداد 7 ضربه چاقو در قسمت کمر مقتول مشاهده کردند.

 گودرزی بیان کرد: متاسفانه نامزد مقتول نیز در تحقیقات کارآگاهان به دلیل ترس و شوک وارده نتوانست چهره سارقان را شناسایی کند.وی افزود: کارآگاهان در ادامه دریافتند که سرقت های مشابه به این شیوه نیز در این منطقه صورت گرفته و طی همکاری با عوامل پایگاه دوم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی نهایتا هویت هر 4 متهم را شناسایی و دریافتند هر 4 نفر آنان از اتباع خارجی هستند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف مخفیگاه متهمان با مراقبت های شبانه روزی به محض تجمع هر 4 نفر در یک مخفیگاه طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی همه‌ آنان را دستگیر و از مخفیگاه آنان 6 دستگاه گوشی مسروقه و مقادیری طلا به ارزش 2 میلیارد و 260 میلیون ریال کشف و به همراه سارقان به اداره دهم انتقال دادند.

اولین قتل 1403 در تهران/ مرد جوان قربانی شد

وی گفت: متهمان در بازجویی های اولیه پس از مشاهده مدارک و مستندات موجود و مواجهه حضوری با نامزد مقتول، یکی از سارقان صراحتا به ارتکاب قتل با مشارکت همدستانش معترف و اقرار داشت که طبق معمول با 3 نفر از همدستانم در محدوده بوستان ایستاده و منتظر سوژه بودیم که پس از مشاهده مقتول با نامزدش به سمت آنان حمله ور شدیم و اموال آنان را به سرقت برده و مقتول را پس از مقاومت به قتل رساندیم.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در ادامه اقرار داشتند که طلاها را پس از سرقت به فردی می سپردیم تا به فروش برساند و سهم ما را بدهد. کارآگاهان در ادامه پس از کسب سرنخ های موجود سریعا با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم مالخر سارقان را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با توجه به ارتکاب قتل عمدی، طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای کشف دیگر جرایم و شناسایی شکات و سایر همدستان در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان جنایت هولناک در بوستان نهج البلاغه
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی