Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در جلسه شورای معاونین دادگستری استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در سال ۹۷ ارتقاء سطح ارائه خدمات و استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت خدمت به مردم در مجموعه دستگاه قضایی استان را امری ضروری برشمرد.

وی بر امر پیشگیری، صیانت و تکریم مراجعین در کلیه حوزه‌های قضایی استان تأکید کرد و افزود: اگر ما مسئولین نتوانیم در این سه مقوله به وظایف خودمان خوب عمل کنیم طبیعی است برخی مشکلات و مسائل بوجود خواهد آمد، لذا همه بایستی تلاش کنیم تا با اقدامات موثر و نتیجه بخش اعتماد عمومی مردم را جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای قضایی استان زنجان در ادامه با اشاره به دیدار رئیس قوه قضاییه با روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر کشور و تأکید بر تلاش همه جانبه در جهت جلب اعتماد عمومی، رفتار و اخلاق اسلامی با مراجعین و مبارزه با فساد چه در داخل مجموعه و چه در بیرون دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه با جدیت در همه بخش‌ها و بر اساس اولویت‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مقام عالی قضایی استان زنجان از دیگر برنامه‌های مهم دستگاه قضایی استان تعیین تکلیف پرونده‌های مسن، کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان، پرونده‌های اجرای احکام و محکومین مالی بویژه محکومین مهریه بیان کرد و گفت: توجه به این امور که مورد تأکید رییس قوه قضاییه نیز است نیاز به یک کار جهادی و فنی دارد که در سال جدید جزء برنامه‌های مهم دستگاه قضایی استان قرار دارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا جعفری اصل گفت: باهدف مبارزه قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی، ۲ پیمانکار مرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام خمینی، با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.   وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمان بازداشت‌شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده اند، افزود: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات زیر نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.   جعفری اصل ادامه داد: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.   دادستان بندر امام خمینی اضافه کرد: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • فروش ۵۰ میلیاردی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سمنان
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد
  • محکومان جرایم غیرعمد در شادگان توسط یک ناشناس آزاد شدند
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان