Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله شاهچراغی پیش از ظهر یک‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه نیروی انتظامی استان سمنان با روزه‌خواری در ملأ عام جدی برخورد کند، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا برای مسافران عبوری مکان‌های مشخص در نظر گرفته‌شده و همچنین موازین اخلاقی نیز می‌بایست از سوی مردم رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و باید مساجد برای جذب جوانان برنامه‌های ویژه داشته باشند، اضافه کرد: قطعاً پرورش معنویات در جامعه باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در نسل جوان استان سمنان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه افطاری‌های ماه مبارک رمضان می‌بایست به دور از تجمل و ساده برگزار شود، ابراز داشت: اختصاص افطاری به سیل‌زدگان یا مردم مناطق محروم اقدام پسندیده‌ای که می‌تواند رواج پیدا کند و همچنین می‌بایست افطاری‌های بسیار ساده در بین مردم گسترش یابد.

شاهچراغی بابیان اینکه در برخی از پارک‌های شهر سمنان، مقوله بدحجابی ترویج پیداکرده است، تصریح کرد: این مقوله رعایت حجاب مسأله‌ای نگران کننده است که نیاز به توجه جدی از سوی مسئولان دارد

وی افزود: باید اینگونه فضاها با توجه به آغاز فصل گرما، با اقدامات پیشگیرانه و آمرانه نیروی انتظامی، برای استفاده مؤمنین و افراد با حجاب نیز آماده سازی کنیم.

کد خبر 4608676

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی سطح استان در 72 ساعت گذشته به 21 دستگاه خودروی سواری و سنگین مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها، 96 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآوردهای نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ماموران در این رابطه مجموعا 21 دستگاه خودرو توقیف و 18 نفر را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه برخورد با خودروهای شوتی و حامل فرآورده های ملی در چارچوب قانون با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • قاطعانه با زمین‌خواری و ویژه‌خواری در استان بوشهر برخورد می‌شود
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب