Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: این شورا فردا دوشنبه به بررسی اتفاقات پیرامون برنامه «90» و بررسی مسابقه 'برنده باش' خواهد پرداخت.

احسان قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره وضعیت پخش برنامه 90 و مسابقه برنده باش، اظهار داشت: شورای نظارت بر صداوسیما فردا با حضور میرباقری معاون سیما، شهریاری معاون اداری و مالی سازمان، فروغی مدیر شبکه سه و مهدوی‌مهر مدیر کل بازرگانی تشکیل جلسه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که حضور میرباقری و شهریاری برای بررسی اتفاقات پیرامون برنامه 90 خواهد بود افزود: پخش یا عدم پخش برنامه 90 بستگی به جمع‌بندی و توضیحات ارائه شده در این شورا دارد.
نماینده مردم فریمان در مجلس افزود: بررسی نحوه درآمد، بحث بازرگانی، مسابقات اپلیکیشنی و ادامه یا عدم ادامه پخش مسابقه برنده باش نیز در جلسه فردا رسیدگی می شود.
وی در مورد منابع درآمدی مسابقه عصر جدید گفت: مسابقه عصر جدید مشکلی ندارد و درآمدهایش از راه آگهی کسب می‌شود.
سیام**1058**9121

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس هيات نظارت برنامه 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع