Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت طلاب در نقاط مختلف کشور از برنامه های این سازمان در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مجید باباخانی روز یکشنبه در آیین افتتاح پایگاه بسیج مداحان کردستان در سنندج اظهار داشت: امسال برای این مهم یک‌هزار نقطه در کشور به صورت الگو در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این نقاط از ظرفیت روحانیون و طلبه ها برای بحث آموزش استفاده می شود، افزود: این سازمان دارای برنامه‌های مضاعفی است و سعی در کم کردن فاصله‌ها و ایجاد تعامل بیشتر در راستای توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی دارد.
مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به کانون بسیج مداحان نیز اشاره کرد و گفت: بسیج مداحان یکی از ظرفیت‌هایی است که با همکاری سپاه در تبلیغات اسلامی استان شکل گرفته و می‌تواند ظرفیت موثری برای تحقق اهداف باشد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این آیین گفت: در ارگان‌های حاکمیتی باید مانع فعالیت بدخواهان و دشمنانی باشیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب، هنر استکبار گروه‌سازی است و تصور نکنید با تمام شدن یک گروهک، گروهک دیگری گروهک دیگری وجود ندارد.
سردار محمد حسین رجبی مشارکت مردم، سپاه، خیرین و دولت در کنار هم را منجر به توسعه و دستیابی به اهداف دانست و گفت: هر فعالیتی نیازمند کار جهادی است، بنابراین همه باید جهادی پای کار باشیم.
وی اظهار داشت: سپاه با داشتن 10 هزار نفر نیرو در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و یکی از اقداماتی که در دست اجرا دارد، احداث یک‌هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این آئین گفت: رسالت این سازمان سیاستگذاری و هدایت تشکل‌های مردمی است و باید به نحو مطلوب از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده شود.
سازمان تبلیغات دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای از جمله وجود چهار هزار روحانی مستقر در کشور، 91 هزار هیئت مذهبی، سه هزار هیات قرآنی و چهار هزار کانون فرهنگی است که به صورت مردمی اداره‌ می‌شوند.
7348 / 3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سازمان تبليغات طلاب كردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتظرالمهدی، در جلسه هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس با تاکید بر اینکه امروز پیشرفت و ترقی کشور بیش از هر عاملی به رشد و بالندگی دانش آموزان بستگی دارد چرا که کودکان و نوجوانان امروز، زنان و مردان آینده ساز کشور هستند، اظهار داشت: پلیس با راه اندازی «باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس» در نظر دارد تا علاوه بر حضور حداکثری و مؤثر دانش آموزان در انتشار اخبار نرم حوزه پلیسی و آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف پیشگیرانه، حس اعتماد به نفس آنان را برای حضور در جامعه، تقویت کرده، افزایش دهد.

وی افزود: باورمندی به دانش آموزان و میدان دادن به آنان در راستای افزایش حس مطالبه گری و بهره‌گیری از انرژی مضاعف کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی و جهت دهی درست به ذهن و روان آنان با هدف تربیت شهروندانی قانونمند و قانون مدار، مهم‌ترین دلایل آغاز به کار باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا سنین کودکی و نوجوانی را زمینی بکر و حاصلخیز دانست و گفت: هرچه در این زمین بکر، بذر آگاهی، علم، دوستی، مهربانی و پایبندی به قانون بکاریم، فردا جامعه‌ای آباد در امنیت و سلامت روانی و فیزیکی خواهیم داشت و اگر نسبت به این دوران حساس غفلت زده عمل کنیم، آینده‌ای دشوار و ثمره‌ای تلخ در انتظار کشور است.

منتظرالمهدی، دانش آموزان را ریشه توسعه و موتور محرک کشور معرفی و خاطرنشان کرد: افتتاح باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس از سوی فراجا و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان از این دارد که پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است، چراکه قرار است نسل جدید همزمان با ورود به جامعه، ارزش‌ها، بایدها و نبایدها را شناخته، در مسیر آن حرکت کند و عالمانه نسبت به دگرگونی‌های اجتماعی واکنش نشان دهد.

در پایان جلسه، معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فراجا طی احکامی جداگانه سرهنگ صمد عباسی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، آزاده رضایی عادل را به عنوان مدیر عامل و همچنین سرهنگ مهدی سرپناه مهندس سعید کاتبی، دکتر محمدحسین الیاسی، شیما معتمد منفرد و ۲ نفر از مدیران باسابقه رسانه کشور را به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی پلیس منصوب کرد.

کد خبر 6088381

دیگر خبرها

  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • وقوع سیلاب در نقاط مختلف شهریزد
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود